וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 דקות לגרשון במדי סטנדרד ליאז'

15.7.2009 / 10:16

בלם האולימפית עבר את שלב המבחנים באלופת בלגיה ושותף בניצחון 0:5 על לוקומטיב מזדרה מבולגריה במשחק אימון

בלם הנבחרת האולימפית של ישראל, רמי גרשון, שנבחן מזה כשבועיים בקבוצת סטנדרד ליאז', שותף אמש (שלישי) במשחק הבכורה של הסגל הבכיר של הקבוצה שניצח את לוקומוטיב מזדרה הבולגרית 0:5. גרשון בן ה-20 נכנס בדקה ה-75 למשחק בתור בלם, בזמן שקבוצתו הובילה 0:3, והציג יכולת טובה בזמן שהיה על המגרש. לליאז' כבשו: אקסל ויטסל (52, 63), ג'ואי סירייק (59), מוסא טראורה (85, 87).

הבלם, ששיחק עד לסיום העונה שעברה במדי הפועל ראשון לציון, הגיע בתחילת חודש יולי למבחנים בקבוצה בירסחוט הבלגית, אך אחרי שבוע מבחנים שוחרר והחל להתאמן בליאז'. בתחילה ערך גרשון שבוע מבחנים עם הקבוצה, ואחרי שנופו רוב הנבחנים החל להתאמן השבוע עם הקבוצה הבוגרת של הקבוצה. את ליאז', אלופת בלגיה, מאמן לאסלו בולוני הרומני.

בקבוצה הבלגית צפויים להגיע להחלטה לגבי גרשון בימים הקרובים, לאור העובדה ששחקן האולימפית יצטרך לשוב לישראל בימים הקרובים, מאחר ואושר לו מצה"ל לצאת לבלגיה לתקופה מוגבלת בלבד. השחקן צפוי לסיים את שירותו הצבאי בזמן הקרוב, כך שהצבא לא צפוי לעמוד בדרכו בדרך להגשמת החלום האירופי. מי שכן עשויה לעמוד בדרכו, היא הפועל ראשון לציון, שלטענתה יצא הבלם ללא אישור לבלגיה. במידה וליאז' תחתים את השחקן, היא תצטרך להגיע להסדר עם ראשון לציון על דמי השבחה, אחרת ייאלץ גרשון לפנות לועדה למעמד השחקן של פיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully