וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס: "רוצה להיות אחד הטובים באנגליה"

הארגנטינאי הוצג כשחקן מנצ'סטר סיטי ואמר: "זו עונה חשובה, אני רוצה להתפתח ולהתקדם". ג'ורבצ'יאן: "עשיתי עסקה מצוינת"

יממה אחרי שנסגרה עסקת העברתו, הוצג היום (שלישי) קרלוס טבס כשחקן מנצ'סטר סיטי. החלוץ הארגנטינאי, שבשנתיים האחרונות לבש את מדי היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, נרכש תמורת 25 מיליון ליש"ט אותם העבירה קבוצתו החדשה לחברת MSI, שהחזיקה בכרטיסו.

טבס, שקיבל את חולצה מספר 32, אמר היום: "בשלב הזה של חיי אני רק רוצה להמשיך להתפתח ולהתקדם. אני רוצה להיות אחד מהשחקנים הטובים באנגליה. העונה הזו תהיה חשובה עם לא מעט אתגרים גדולים לקבוצה ולנבחרת, אז חשוב לי לעשות הכנה טובה לכל השנה".

טבס הבהיר שוב עד כמה פשוטה הייתה ההחלטה מבחינתו להישאר באנגליה, חרף ההצעות מספרד ואיטליה. "אנגליה זו מדינה איכותית", קבע הארגנטינאי. "אשתי מאושרת פה וגם בתי הקטנה, שהתחילה ללכת לבית ספר כאן. חתמתי על חוזה לחמש שנים, אני נשאר באנגליה ועכשיו אני רגוע".

לא רק טבס יצא שבע רצון מהשלמת העסקה, אלא גם קיה ג'ורבצ'יאן, איש העסקים האירני שעמד בראש חברת MSI ולמעשה רכש את טבס מבוקה ג'וניורס. "עשיתי עסקה מצוינת, קניתי אותו בזול", אמר ג'ורבצ'יאן לעיתון 'אולה' הארגנטינאי. "כששילמתי עליו 20 מיליון דולר, כולם אמרו שהשתגעתי וזה מוגזם, אבל האמת שהוא שווה הרבה יותר. הוא אדם מדהים עם סיפור חיים יוצא דופן, ועבורי אין לו מחיר, גם לא 50 או 60 מיליון", אמר האיש שהעביר אותו לקורינתיאנס ובהמשך בהשאלה לווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully