וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הגישה הצעה כספית לעמרי אפק

14.7.2009 / 21:20

התעניינות הזהובים בשחקן נובעת לאור אי הוודאות בנוגע לכחלון. דואנייס הותר רושם טוב, מאמצים לצרף את ליניץ'

בהנהלת בני יהודה עושים בימים האחרונים מאמצים גדולים לחזק את סגל הקבוצה, כאשר המטרה היא להחתים שחקן ישראלי ועוד קשר אחורי זר. בקבוצה בדקו בימים האחרונים לצרף את הקשר עמרי אפק, שסיים את חוזהו במכבי חיפה ונכון לעכשיו הוא ללא קבוצה.

אפק קיבל מראשי המועדון הצעה כספית. בשלב זה אין עדיין שום סיכום בין הצדדים. ההתעניינות באפק הגיעה גם בעקבות חוסר הוודאות לגבי עתידו של הקשר תמיר כחלון, הנמצא בימים אליו בהליך בוררות מול מכבי תל אביב, כאשר הלחטת הבורר צפויה להתקבל עוד השבוע.

אפק, שיכול לשחקן הן כמגן והן כקשר באגף ימין, מוערך מאוד על ידי המאמן גיא לוזון, ונראה שבמקרה ולא יצליחו בבני יהודה לסיים בהצלחה את הליך החתמתו של כחלון, יצורף אפק לקבוצה. בשלב זה מדגישים בבני יהודה כי השניים, כחלון ואפק, לא יוחתמו בצוותא.

בשכונה ימצו קודם את אופציית ליניץ'

הקבוצה ערכה הערב (שלישי) את האימון הטקטי המסכם לקראת משחקה ביום חמישי הקרוב נגד דיאנבורג הלטבית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

באימון נטל חלק הקשר הקולומביאני ג'יאן קרלוס דואנייס, שהגיע מקבוצת אמריקה. דואנייס הובא למבחנים על ידי סוכן השחקנים מאיר ריפמן והצליח להשאיר רושם טוב מאוד על הצוות המקצועי בקבוצה. למרות שזה היה אימונו הראשון ניתן היה לראות ניצוצות של כישרון, והוא צפוי להמשיך ולהיבחן גם בימים הקרובים.

עם זאת, מתנהלים ביממה האחרונה מגעים קדחתניים עם הקשר הקרואטי סיניסה ליניץ', שהביע את הסכמתו להגיע לישראל וכעת מה שמפריד בינו ובין חוזה במועדון הוא המשא ומתן הכספי. בהנהלת הקבוצה הוחלט בשלב זה למצות קודם כל את אופציית הבאתו של ליניץ', ורק אז יוחלט גם לגביו של דואנס הקולומביאני.

על פי התרגול הטקטי שערך לוזון הערב נראה כי לא צפוי שום שינוי לעומת ההרכב שפתח בניצחון 0:3 מול סימורג האזרית בשבוע שעבר. איבן גרידו יתופקד שוב לצידו של דין מורי במרכז ההגנה, כשחסן אבו זייד, שהצטיין במשחק הקודם, ימשיך לקבל קרדיט מלוזון ויתופקד ליד מהראן ראדי בקישור האחורי. לירוי צעירי יפתח באגף ימין של הקישור, ואלירן עטר ישחק כחלוץ בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully