וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ישוב להתחרות במונטריאול בחודש הבא

מי שבנה על היעדרות מלך החימר ממפגש הדייויס, כדאי שיידע שהוא ישוב להתחרות במונטריאול. הנבחרת עלתה למקום השישי

נבחרת הדייויס של ישראל ממשיכה לשבור שיאים חדשים. אחרי שהעפילה, לראשונה בתולדותיה, לחצי גמר המפעל, היא התקדמה גם לדירוג השיא שלה, מקום שישי. הדירוג שפורסם היום מבטיח לישראל כי בהגרלת המשחקים לשנת 2010 היא תהיה מדורגת, מה שאמור להקל עליה לפחות בסיבוב הראשון.

כזכור, בסוף השבוע האחרון ישראל הדהימה את רוסיה כשהשלימה ניצחון 1:4 שיבטיח לה השתתפות בחודש ספטמבר מול ספרד על החימר. ספרד עצמה העפילה למקום הראשון כשלרשותה לא פחות מ-29,970 נקודות. לישראל, אגב, יש רק 9,334 נקודות. רוסיה עצמה הידרדרה למקום השלישי אחרי שתפסה את המקום הראשון בדירוג הקודם.

ואם בנבחרת ספרד עסקינן, נראה שניסים לא ממש הולכים לקרות לקראת המפגש בספטמבר, כאשר רפאל נדאל, המדורג מספר 2 בעולם, הודיע כי הוא מתכנן לחזור להתאמן ביום שני הבא ולהתמודד בחודש הבא בטורניר מונטריאול כשעד אז הוא אמור להתגבר סופית על הפציעה בברך שגרמה לו להחמיץ את ווימבלדון.

באתרו של נדאל נרשם היום כי "רפאל נדאל עבר מספר מבדקים רפואיים בברצלונה. לאט לאט הוא מתגבר על הפציעה, הוא יחדש את אימוניו ביום שני ויחזור להתחרות ב-8 באוגוסט". כזכור, נדאל זכה בטורניר בשנה שעברה וכעת הוא ינסה להגן על תוארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully