וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה סיימה ב-0:0 עם סלימה וונדררס

הקבוצה של עזריה לא עשתה את העבודה מול המלטזים החלשים ששיחקו בעשרה שחקנים, אך העבירה את ההכרעה לישראל

שבוע אחרי שבני יהודה תל אביב עשתה את הסיפתח לעונת 2009/10, גם מכבי נתניה יצא הערב (שלישי) לדרך חדשה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. נתי עזריה, במשחקו הראשון כמאמן ראשי, פגש במלטה את קבוצת סלימה וונדררס, מחזיקת הגביע המלטזית, שלא עברה שלב באירופה כבר 40 שנה, וראה את שחקניו משיגים רק 0:0 מאכזב, שלפחות מעביר את ההכרעה לישראל. המלטזים, מנגד, חגגו, משחק אירופי ראשון בעשור הנוכחי ללא הפסד.

נתניה עברה לא מעט שינויים בקיץ, כאשר הבעלים דניאל יאמר ערך קיצוצים נרחבים ושחקנים בכירים מצאו עצמם מחוץ למועדון. לפיכך, לא מעט צעירים קיבלו במשחק זה הזדמנות פז להוכיח את עצמם, ביניהם השוער דניאל ליפשיץ, הבלם מעוז סמיה והחלוץ פיראס מוגרבי, שפתח בחוד שחקן הרכש אחמד סבע. נתניה, כמובן ללא זרים, הייתה עדיפה מפתיחת המשחק, אבל התמקדה בעיקר בניסיונות להבקיע מחוץ לרחבה. שלו מנשה היה הפעיל ביותר, אך הבעיטות שלו נעצרו אצל השוער סימון אגיוס, איש המשחק של המארחים.

סלימה, שהפסידה בכל ששת משחקיה בעשור האחרון בגביע אופ"א, קיוותה לגורל שונה בפורמט החדש של המפעל המשני וניסתה לאיים על שערו של ליפשיץ, אבל בדקה ה-60 איבדה את ג'וזף מיפסוד בכרטיס אדום והעדיפה להתבצר בכל כוחה. שחקניו של עזריה לא הצליחו למצוא את הפירצה עד לשריקת הסיום, ולמרות העברת ההכרעה למשחק הגומלין לא יכולים להיות מרוצים מתוצאה לא מחמיאה מול יריבה נחותה.

מהלך המשחק

דקה 5: מנשה בעט מחוץ לרחבה, השוער אגיוס הדף לא מספיק טוב למרכז הרחבה והכדור הורחק.

דקה 12: מיפסוד ניסה את מזלו, אך הכדור חלף מעל שערו של ליפשיץ.

דקה 19: שוב מנשה בחן את אגיוס, שחילץ כדור חופשי מהחיבורים. הריבאונד הגיע בסופו של דבר למוגרבי, אבל המלטזים הרחיקו מקו השער.

דקה 37: אלמוג כהן קיבל כדור בתוך הרחבה, אך סעט סמוך לקורה ממצב קורץ.

דקה 51: פאילה קיבל כדור בין הגנת נתניה, אבל החמיץ ממצב טוב.

דקה 60: מיפסוד המקומי ראה כרטיס אדום ישיר מהשופט המולדובי, אחרי ששלח מרפק לעברו של סמיה.

דקה 67: טריגנזה בחן בבעיטה חזקה את ליפשיץ, שהיה דרוך והדף מצוין.

דקה 68: דגני עלה מאגף ימין ובעט מרחוק, אגיוס שוב הפגין את יכולתו והדף לקרן.

דקה 73: סבע נשאר במצב של אחד על אחד מול אגיוס, אבל הוא בעט החוצה ברשלנות והותיר את התוצאה בעינה.

דקה 83: שוב מנשה, הטוב בשורות נתניה, היה קרוב לכיבוש, אך נתקל באיש המשחק אגיוס.

הרכב סלימה וונדררס: סימון אגיוס, אלכסנדר מוסקט (ג'ון מינטוף, 58), יאן אזופארדי, ג'וזף מיפסוד (הורחק, 60), ריאן פנץ', מארק סקרי, איבן וודס, לוסיאן דרונקה, יאן סיאנטאר, ז'אן פייר מיפסוד טריגנזה (קליפורד גאט בלדאצ'ינו, 74), קלייטון פאילה (מתיו ברטולו, 80).

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, אוראל דגני, מעוז סמיה, זאב חיימוביץ', קלמי סבן, רביד גזל, אלמוג כהן, שלו מנשה, דלה ימפולסקי (אלון וייסברג, 71), פיראס מוגרבי (שניר גואטה, 54), אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully