וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכבאר חתם באפס פילזן

14.7.2009 / 15:36

כוכב נבחרת סלובניה מצטרף לקבוצה הטורקית, לאחר שויתר על האופציה לחזור ל-NBA. רובינסון וסשנס מועמדים לאולימפיאקוס

אפס פילזן הטורקית ממשיכה במסע ההתחמשות שלה לקראת העונה הקרובה כשהיום (שלישי) הוסיפה הקבוצה את הפורוורד הסלובני המוכשר בוסטיאן נכבאר (29, 2.07) שיצטרף לקבוצה מדינמו מוסקבה. בהודעה שהוציא נכבאר באתר הרשמי שלו נכתב: "היו הצעות מה-NBA, אבל ההחלטה להשאר באירופה לעוד עונה נובעת מכך שפילזן הוכיחו שהיא קבוצה עם מטרות גדולות. חלום ה-NBA עדיין לא נגמר". נכבאר חתם על חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

נכבאר הוא הרכש השני הגדול שעושה פילזן הקיץ, אחרי החתמתו של איגור ראקוצ'ביץ' מטאו ויטוריה. הקבוצה הטורקית, שעושה מאמצים על מנת לחזור לצמרת הכדורסל האירופי, כמעט וסיכמה עם טרנס מוריס לפני שבוע, אך אקס מכבי תל אביב העדיף את ברצלונה על פניה. נכבאר, שהחתמתו בהחלט משכיחה את הפספוס עם מוריס, רשם בעונה החולפת 16.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק במדי דינמו מוסקבה בליגה הרוסית. אגב ראקוצ'ביץ', הגארד הודיע שהוא לא ישתתף באליפות אירופה בכדורסל. מי שיחליפו בנבחרת סרביה הוא בויאן פופוביץ'.

* התקשורת היוונית מפרסמת כי אולימפיאקוס, בה משחק יותם הלפרין, מעוניינת בגארד נייט רובינסון, שסיים חוזה במדי ניו יורק ניקס, וברמון סשנס ממילווקי באקס. בקבוצה מעוניינים להמשיך בהחתמות של כוכבי NBA אחרי שאמש הודיעה הקבוצה על המשך ההתקשרות עם ג'וש צ'יילדרס שהעדיף להשאר ביוון מאשר לחזור ל-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully