וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים החדשים של רוברטו קולאוטי?

הישראלי-ארגנטינאי מפציץ במשחקי אימון ואומר: "זה מחזיר לי את הביטחון. יש לנו מאמן חדש וזה כל מה שמעניין אותי"

משחקי אימון לא נותנים אינדיקציה אמיתית לגבי עונת המשחקים המתישה, אבל יחד עם זאת אין להוריד מערכם של הימים הטובים שעוברים על רוברטו קולאוטי. החלוץ הישראלי-ארגנטינאי מצטיין בינתיים במשחקי האימון של מנשנגלדבאך, מרבה לכבוש (צמד לפני יומיים ב-1:3 על קבוצת חובבים) ונשמע מרוצה.

"כחלוץ אני תמיד רעב לשערים והתוצאות במשחקי האימון נותנות לי הרבה ביטחון עצמי", אמר קולאוטי בראיון לעיתון מקומי בגרמניה, שמרוצה מצירפום הטרי של שני דרום אמריקאים נוספים, חואן אראנגו הוונצואלי הנפלא שהגיע ממאיורקה וראול בובאדיז'ה הארגנטינאי, שהגיע מגרסהופרס.

בובאדיז'ה עשוי להיאבק בקולאוטי על דקות משחק בגלל תפקידו כחלוץ, אבל הישראלי-ארגנטינאי אמר: "ראול הוא בחור נחמד ויש לנו יחסים טובים מאוד אחד עם השני. אנחנו מגיעים מאותו אזור בבואנוס איירס, מדברים את אותה שפה וזה עושה את הכל פשוט יותר".

קולאוטי דיבר גם על העונה שעברה, במסגרתה התקשה למצוא את מקומו בקבוצה וגם על מינויו של מיכאל פרונצק למאמן הקבוצה: "בשנה שעברה הייתה תקופה קשה. שיחקתי מעט ונקלענו למאבקי ירידה, המצב של כל הקבוצה היה מסובך. אבל שוחחתי בקיץ עם המנהל המקצועי מקס אברל ואחר כך השתכנעתי להישאר. יש לנו מאמן חדש וזה מצב חדש. זה הדבר היחיד שאני חושב עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully