וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם מתגעגע לאנצ'לוטי?

דייויד בקהאם לא פוסל חזרה לפרמיירליג, באנגליה טוענים שהוא יעבור לצ'לסי ויחזור לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר במילאן

הסכסוך נגמר

דייויד בקהאם חזר אמש (שני) להתאמן בשורות הלוס אנג'לס גלאקסי, והצהיר כי הסכסוך שלו עם "חברו" לקבוצה לנדון דונובן הסתיים. כזכור, דונובן יצא בפומבי נגד בקהאם, זעם על העובדה שהוא נטש את הגלאקסי באמצע העונה עבור מילאן האיטלקית, ולטענתו, הוא מעולם לא הפגין מחויבות לקבוצה והיה "קפטן לא הולם".

בקהאם מצדו הצהיר כי "דונובן הוא לא מקצוען" וזעם על הפרסומים הפומביים, אך אמש השניים שוחחו ביניהם יחד עם המאמן ברוס ארנה, ויישרו את ההדורים. "זה נגמר", הצהיר בקהאם, "זה עכשיו רק ביני לבינו, כמו שזה צריך היה להיות מלכתחילה".

אפרופו בקהאם, הכוכב האנגלי כבר הצהיר כי הוא היה רוצה לחזור למילאן עם סיום עונת ה-MLS, אך במקביל טוען כי הוא מתכוון להשלים את חוזהו בגלאקסי, לשנתיים נוספות.

כמו כן, בקהאם בן ה-34 אמר כי הוא לא פוסל חזרה לפרמיירליג, על אף שכשעזב את מנצ'סטר ב-2003 הצהיר כי לא ישחק יותר באנגליה. "לעולם אל תאמר לא", אמר בקהאם, "זה משהו שאני בהחלט אשקול. כשעזבתי את היונייטד והשארתי שם את הלב, לא יכולתי לראות את עצמי משחק נגדם. עכשיו אני כבר לא פוסל את זה".

בעקבות הדברים הללו השמועות באנגליה כבר מדברות על מעבר אפשרי לצ'לסי, לאחר שהרשים מאוד ביכולתו את מאמן הכחולים הנוכחי, קרלו אנצ'לוטי, בחמשת החודשים ששיחק במילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully