וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון באומן מועמד להפועל ירושלים

14.7.2009 / 9:54

שחקנה של בון הגרמנית מועמד להצטרף לקבוצה של גיא גודס. בקבוצה מחכים להתפתחות בנוגע לכדיר, אורלנד לא ימשיך

שבוע לאחר ההגרלה שסידרה להם מפגש לא פשוט עם רואן הצרפתית במוקדמות היורוקאפ, בהפועל ירושלים עדיין רחוקים מלקבל תמונת מצב של הסגל שישחק במלחה בעונה הקרובה. המאמן גיא גודס נמצא בימים אלה בליגת הקיץ בלאס וגאס בחיפוש אחר שחקנים זרים, אך בקבוצה מדגישים כי החשיבות הגדולה יותר היא לסגירת הסגל הישראלי במהירות האפשרית.

ירושלים תנסה לסגור את עסקת העברתו של אלישי כדיר בימים הקרובים, לאחר שהשחקן וסוכנו יחזרו לארץ. כמו כן בירושלים מחכים להתפתחויות בנוגע ליוגב אוחיון, ורק לאחר מכן יוחלט האם לנסות להעביר את השחקן לשורותיהם. בינתיים סיכמה הקבוצה עם יהוא אורלנד על סיום דרכו בקבוצה. אורלנד חתם לשלוש שנים בתחילת עונת 2007/8, אך לאחר עונה אחת בה לא התאקלם, הושאל בעונה שעברה להפועל חולון. בירושלים ערכו עם השחקן מספר פגישות, בסיומן הוחלט כי השחקן סיים את דרכו במועדון. באורלנד מעוניינות מכבי ראשון לציון והפועל עפולה.

בגזרת השחקנים הזרים, בקבוצה עושים מאמצים על מנת להשאיר את אחד מהשחקנים הגבוהים, טרוויס ווטסון, טורין פרנסיס או עומאר סניד, אך העלויות של השלושה בשלב זה גבוהות מאוד עבור ירושלים. מי שכן מועמדים, ועלויותיהם אינן גבוהות מדי, הם ברנדון באומן (25, 2.05) מטלקום בון ועומארי ווסטלי (27, 2.01) מנורדלינגן. מבין השניים באומן נחשב השחקן היותר איכותי לאחר שבעונה שעברה רשם 14.3 נקודות ו-5.5 ריבאונדים במדי בון, שהפסידה את האליפות במשחק המכריע לאולדנבורג, ותשחק בעונה הקרובה ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully