וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנה שנייה

אחרי שעברה את סימורג, בני יהודה מארחת את דינאבורג הלטבית במטרה להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. הכירו את היריבה

משחק מספר 68: בני יהודה - דינאבורג (לטביה) 1.3, 3.65, 4.85

אחרי שהזהובים עברו את סימורג האזרית, ממתינה לה יריבה לטבית נוחה גם כן, אותה היא צריכה לעבור בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. בני יהודה ניצחה במשחק הראשון בחוץ 0:1 את האזרים ובשבוע שעבר השלימה את העבודה עם 0:3 חלק בבית. אז איך היא תתמודד עם דינאבורג?

דינאבורג הוא מועדון כדורגל מדאוגבפילס (דיאבורג) שבלטביה והוא הוקם בשנת 1996. איצטדיון הבית של המועדון הוא אצטדיון סלניקס ובו 4,100 מושבים. המועדון אף פעם לא זכה באליפות לטביה אך זכה בגביע הלטבי ובמקום השני שהוא המקום הכי גבוה של המועדון.

בשנה שעברה המועדון סיים את העונה במקום השלישי אחרי שונטספילס קטפה את המקום הראשון. הקבוצה סיימה את העונה עם תשעה ניצחונות בלבד (מ-18 משחקים), חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים אחרי שכבשה 13 שערים וספגה תשעה. בלטביה מונהגת שיטת פלייאוף, בה סיימה הקבוצה במקום החמישי ובכלל מ-1998 לא עברה הקבוצה את המקום הרביעי בליגה.

בשנת 2007 הקבוצה הודחה מהליגה הבאלטית בעקבות מקרי אלימות, אך היא שבה להשתתף במשחקי גביע האינטרטוטו, כשהחלה את דרכה מחדש בזירה האירופית נגד יריבה אירית, קליפטונוויל, מולה היא הפסידה 2:1 בסיכום שני המשחקים. מאמן הקבוצה הוא איגור גאמולה. ההערכה שלנו שחוסר הניסיון של הלטבים בזירה האירופית יעזור לבני יהודה להשיג את הניצחון. ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully