וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הפעם?

מכבי חיפה מתחילה את המסע האירופי שלה עם מטרה ברורה ובפגישה מול גלנטורן הצפון אירית. אז מיהי אותה יריבה שמגיעה לקרית אליעזר?

משחק מספר 29: מכבי חיפה - גלנטורן 1.1, 4.5, 8.5

הירוקים של אלישע לוי מתייצבים למשוכה האירופית הראשונה שלהם העונה מול יריבה מצפון אירלנד שלא ממש אמורה לאיים עליהם במשחק הרשמי הראשון. אך למרות היתרון הגדול, כבר נתקלנו בעבר בלא מעט הפתעות וסנסציות, ובמכבי חיפה ינסו לעבור את המשוכה הנוחה הזו בקלות, במיוחד כאשר מדובר במשחק שיתקיים בקרית אליעזר.

אז מי זו אותה גלנטורן? בעונה האחרונה היא השיבה לעצמה את תואר האליפות בצפון אירלנד אחרי הפסקה של ארבע שנים ולאחר שהקדימה בנקודה את יריבתה הגדולה לינפילד. לגלנטורן 23 אליפויות ו-20 גביעים מקומיים, אבל יחד עם זאת באירופה כמובן שהתמונה שונה. בסך הכל שיחקה הקבוצה הצפון אירית 78 משחקים במפעלים האירופאים, ניצחה בשמונה מהם, סיימה 20 בתיקו והפסידה ב-50. מאזן השערים שלה באירופה עומד על 169:54.

בשורות הקבוצה לא משחקים שחקנים ידועים. גארי המילטון בן ה-28, שהשתייך בעבר לסגל של בלקבורן וגם לבש את מדי נבחרת צפון אירלנד חמש פעמים, סיים כמלך שערי הקבוצה בעונה שעברה אחרי שכבש 14 שערי ליגה. שחקני הקבוצה קולין ניקסון והקפטן פול לימאן, משחקים בקבוצה כבר שנים ארוכות ופגשו את מכבי חיפה גם בפעם הקודמת בה התעמתו הקבוצות. לראשון למעלה מ-600 הופעות במדי גלנטורן, לשני למעלה מ-500.

מאמן הקבוצה הוא אלן מקדונלד, שכשחקן רשם למעלה מ-50 הופעות בנבחרת צפון אירלנד ושיחק בק.פ.ר, צ'רלטון וסווינדון האנגליות. הקבוצה משחקת באצטדיון האובאל בבלפאסט, המכיל כ-15 אלף מקומות. אז מה יהיה נגד הצפון אירים? קשה להאמין שהם יצליחו להפתיע ולכן כדאי ללכת על ההימור הקל והבטוח, 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully