וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון מעוניינת לצרף את שרון ששון

14.7.2009 / 0:02

במידה ודרישות השכר של פורוורד ירושלים יופחתו, תפנה הקבוצה לשחקן, "אין קבוצה בישראל שלא תשמח לקלוט אותו"

אחרי מינויו של דן שמיר למאמן הקבוצה, והשלמת הצוות המקצועי מתמקדים בבני השרון בהשלמת סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה. שמיר עצמו נמצא ביחד עם היו"ר אלדד אקוניס בליגת הקיץ בלאס וגאס על מנת לבחון את שוק השחקנים כשהמטרה המוצהרת היא לצרף שני שחקנים זרים לסגל, כשבין הזרים צפוי שמיר לנסות להחתים שחקן גבוה שיצטרף לשון ג'יימס בקו הקדמי של הקבוצה. הקבוצה לא נחה גם בשוק הישראלי, ולאחר שהחתימה את ארז כץ לשנתיים נוספות, וצירפה מחדש את דורי אסף, סימן שמיר את שרון ששון, ששיתף עמו פעולה בהפועל ירושלים.

"אין קבוצה בישראל שלא תרצה לצרף שחקן ברמתו של שרון ששון", אמר גורם בבני השרון הערב (שני), "הוא שחקן שמשדרג קבוצה בצורה מיידית ובעקבות העובדה שהמגעים עם מאיר טפירו רחוקים מלהיות מושלמים, ששון הוא אופציה בהחלט טובה". בקבוצה מדגישים כי לא נעשתה פנייה לששון, מאחר ושכרו מהעונות האחרונות, הן מחוץ לתחום השכר שמוכנים בבני השרון לשלם. אם זאת מעריכים בבני השרון שאף קבוצה בליגת העל לא תפנה לששון בסכומים הללו, ובמידה והשחקן לא ייצא שוב לאירופה, ייאלץ ששון לבצע התאמות לרמת שכר נמוכה יותר.

שחקן נוסף שבבני השרון בוחנים לצרף הוא סנטר גלבוע/גליל מהעונה החולפת, ניר כהן. כהן, שנבחר לתגלית עונת 2007/8 במדי עירוני רמת גן, פספס את רוב העונה שעברה בעקבות פציעה, ולא קיבל דקות משחק רבות אצל עודד קטש, אך הוא עשוי להתאים למשבצת הגבוה הישראלי שצפוי לעלות מהספסל אצל דן שמיר. קבוצה נוספת שמאוד מעוניינת בכהן היא מכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully