וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס עבר למנצ'סטר סיטי

החלוץ הארגנטינאי, ששיחק בשנתיים האחרונות ביונייטד, חתם לחמש שנים אצל היריבה. יוז: "הוא מוסיף עוד מימד התקפי"

מצד אחד של העיר לצד השני. אחרי תקופה לא נעימה בה לא היה שחקן הרכב במנצ'סטר יונייטד ועסקת העברתו לא הושלמה באופן סופי בתום שתי עונות השאלה, עבר קרלוס טבס ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. החלוץ הארגנטינאי חזר לאנגליה אחרי חופשת מולדת, עבר הערב (שני) את הבדיקות הרפואיות והשלים את המעבר לסיטיזנס תמורת 25 מיליון ליש"ט שיועברו לחברת MSI, אשר החזיקה בכרטיסו מאז עזב את בוקה ג'וניורס.

טבס, שמלבד בוקה שיחק לפני כן בקוריניתיאנס הברזילאית ובווסטהאם, חתם על חוזה לחמש שנים באיסטלנדס, במהלכן ירוויח 150 אלף ליש"ט לשבוע. "אל אפאצ'ה", על פי הדיווחים, העדיף את ההצעה של סיטי על פני הצעות של צ'לסי וליברפול, כשלפני כן דחה חוזה לחמש שנים שהציעה לו הנהלת יונייטד. טבס לבש את מדי השדים האדומים ב-98 משחקים, בהם הבקיע 34 שערים וכבש את לב האוהדים.

המנג'ר מארק יוז, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני לא יכול לחכות כדי לקבל את פניו. זו עסקה נוספת שמוכיחה את המחויבות של הבעלים שייח' מנסור למועדון. קרלוס הוא שחקן בינלאומי מהרמה הגבוהה ביותר, שולט בכל תחומי המשחק ויוסיף מאוד לחלק הקדמי שלנו. הוא לא רק טכני בצורה בלתי רגילה, אלא גם סקורר. הוא מוסיף לנו עוד מימד התקפי".

עבור מנצ'סטר סיטי מדובר ברכש שלישי לקראת עונת המשחקים 2009/10, לאחר שהחתימה כבר את הקשר גארת' בארי והחלוץ רוקה סנטה קרוז. היום דווח על ניסיון של סיטי לצרף גם את עמנואל אדבאיור, חלוצה הטוגולזי של ארסנל, לו הוצע חוזה דומה לחמש שנים. במקרה כזה, יצטרף אדבאיור לחלק התקפי קטלני בצוותא עם טבס, סטנה קרוז וכמובן רוביניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully