וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מיליון דולר זה הגג שלנו

מיאמי מעוניינת באלן אייברסון, אך לא מוכנה להציע לו יותר מ-2 מיליון דולר. גם ממפיס ושארלוט בתמונה. גורטאט נשאר במג'יק

בשקט בשקט, מסתרר לו בשוק השחקנים החופשיים הקיץ שחקן היכל התהילה עתידי, ואף אחד לא ממש רוצה אותו. מדובר באלן אייברסון, ואחרי חצי עונה נוראית בדטרויט, 'התשובה' מתקשה למצוא קבוצה חדשה שתהיה מוכנה לאכלס את האגו הגדול שלו. כרגע, ברור לגמרי שהחוזה הבא של אייברסון לא יהיה קרוב אפילו למימדים של זה שקדם לו, והגארד הנמוך יהיה בר מזל אם יקבל מעל 5 מיליון דולר לעונה.

אחת הקבוצות שדווקא כן מוכנות להמר על השחקן היא מיאמי, אלא שההיט לא מוכנים לשלם יותר מ-2 מיליון דולר לעונה, וספק אם 'התשובה' יהיה מוכן לבלוע קיצוץ כה משמעותי במשכורת. לחלופין, גם ממפיס ושארלוט מתעניינות באייברסון, והן עשויות להציע לו חוזה של כ-5.8 מיליון דולר לעונה.

למרות זאת, הבעלים של הגריזליס, מייקל הייזלי, בטוח שאייברסון יעדיף בסופו של דבר לחתום במיאמי. "כמובן שהם הפייבוריטים, בגלל שדווין וויד רוצה לשחק איתו ואני מאמין שגם אייברסון והסוכן שלו ירצו לשחק שם. אנחנו ממשיכים לדבר איתם, ונראה מה יהיה". הייזלי הוסיף וטען כי אייברסון מחפש כרגע חוזה לעונה אחת בלבד.

בינתיים, בהיט ממשיכים לעמול על הארכת חוזהו של כוכב הקבוצה, דווין וויד, שמסיים חוזה בקיץ הקרוב. המקסימום שמיאמי יכולה להציע לוויד היא עסקה של 86 מיליון דולר ל-4 עונות, וכרגע, גם על פי סוכנו של השחקן, הנרי תומאס, וויד לא שש לחתום על ההסכם החדש. הסופרסטאר של ההיט מעוניין לחכות ולראות איך תפעול קבוצתו בשוק ההעברות הקרוב כדי לדעת האם יתחרה על האליפות בעונה הקרובה, ובזו שאחריה לפני שיחליט סופית על עתידו.

פארקר חתם רשמית בקליבלנד

* קליבלנד החתימה היום באופן רשמי את אנתוני פארקר, שחקנה של טורונטו בעונה החולפת. הקאבס, שחיפשו ועדיין מחפשים להתחזק בשוק השחקנים החופשיים על מנת לסייע ללברון ג'יימס להשיג טבעת, ובכך להשאירו גם מעבר לקיץ 2010, ככל הנראה מייעדים לפארקר את תפקיד השחקן השישי. "הוא תוספת סולידית לסגל שלנו", אמר הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, דני פרי, "הוא שחקן טוב, אינלגנטי ומגוון. צוות האימון שלנו יעריך את הקליעה הטובה וההגנה שאנתוני יביא לקבוצה", הוסיף פרי.

* בצעד די מפתיע, החליטה הערב אורלנדו להשוות את ההצעה שקיבל מרצ'ין גורטאט מדאלאס, על סך 34 מיליון דולר ל-5 שנים. הסנטר הפולני, שהרשים במהלך הפלייאוף החולף, הרשים את ראשי המג'יק, והוא ינסה לעזור לקבוצה להגיע צעד אחד רחוק יותר משהגיעה בעונה שעברה. "לדאלאס היה המון ביטחון במרצ'ין", אמר סוכנו של הפולני, גיא זאקר, "הוא מאוד מאוד מאוכזב כעת".

* שיקגו החתימה לעונה אחת את ג'אנרו פארגו. לאחר שבילה את העונה שעברה בדינמו מוסקבה ובאולימפיאקוס, שב פארגו לליגה הטובה בעולם והוא צפוי לקבל כ-2 מיליון דולר בשורות הבולס, ואולי לזכות בחלק מדקות המשחק שהתפנו עם עזיבתו של בן גורדון לדטרויט.

* בדטרויט ממשיכים לנקות את השורות, וליצור מקום בתקרת השכר שלהם לקראת בנייה מחודשת של הקבוצה. הערב (שני) נשלחו ארון אפללו ו-וולטר שארפ אל דנבר, בתמורה לפיצוי כספי ובחירת דראפט עתידית מהסיבוב השני. העברות אלו מגיעות בהמשך להחתמתם של צ'רלי וילנואבה ובן גורדון שהגיעו אל הקבוצה לאחרונה, ובכך מפנים כ-3.5 מיליון דולרים בתקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully