וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי הולכת על אדבאיור

התכולים הציעו 20 מיליון ליש"ט על חלוץ ארסנל. פרגוסון: "מחירי השחקנים הקיץ לא מציאותיים, לא נשלם סכומים כאלה"

מנצ'סטר סיטי סימנה לעצמה כמה מטרות רכש שאפתניות במיוחד הקיץ, אבל נכון לעכשיו הצליחה להנחית רק את גארת' בארי ורוקה סנטה קרוז, כשגם העברתו של קרלוס טבז מהיריבה העירונית טרם הושלמה. הסיטיזנס אף הציעו חוזה עתק לג'ון טרי, אבל נתקלו בסירוב מוחלט של צ'לסי, וכעת על פי "סקיי ספורט" הם הציבו על הכוונת את עמנואל אדבאיור.

החלוץ הטוגולזי הנפלא היה מועמד לעזוב את ארסנל לאורך כל הקיץ, והתותחנים אף האיצו במילאן, אינטר וברצלונה לרכוש אותו על מנת שלא יגיע לאחת מיריבותיהם בפרמיירליג, אך בימים האחרונים התרבו הדיווחים על כך שהוא יישאר לבסוף באמירויות. מי שיכולה לשנות את התמונה היא סיטי, שהסכימה לשלם את סכום השחרור של אדבאיור, העומד על 20 מיליון ליש"ט, וקיבלה אישור לפתוח במשא ומתן עימו.

ובינתיים מעבר לכביש נערכים גם ביונייטד לפתיחת העונה, ושם הסתפקו בינתיים ברכש צנוע יחסית שכלל את מייקל אואן, אנטוניו ולנסיה וגבריאל אוברטן, שלושתם הוצגו היום רשמית במסיבת עיתונאים בה הצהיר אלכס פרגוסון: "מחירי השחקנים זינקו הקיץ באנגליה ובאירופה כולה, והם לא מציאותיים. אנחנו לא מוכנים לשלם סכומים כאלה. אנחנו נמצאים בקיץ בלתי רגיל, וקשה לעשות רכישות משתלמות עכשיו".

למרות הכל נמנע פרגי מלהבטיח שמסע הקניות שלו הסתיים: "קשה לומר, כי יש לנו עוד חודשיים והכל יכול לקרות. אין סיבה לתגובה חסרת פרופורציות למכירה של כריסטיאנו, גם ככה יש לנו סגל טוב מאוד וצעירים טובים מאוד. הצערתי את הסגל עם גבריאן ואנטוניו, וכדי לאזן את המצב הבאתי גם את מייקל הקשיש".

אואן, שקיבל את חולצה מספר 7, אף זכה להבעת אמון מחברו לשעבר לנבחרת אנגליה, הקפטן הוותיק גארי נוויל, שאמר: "מייקל הגיע לכאן כי הבוס מאמין שהוא מסוגל להבקיע. הוא מחליף אידיאלי לקרלוס טבז. יש לו הזדמנות לשחק ברמה הגבוהה ביותר, ואולי לחזות בדרך הזו לנבחרת אנגליה, אבל ההחלטה כמה הוא ישחק תהיה של המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully