וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה, היום השני: נבחרת הנוער בכדורגל לא הזיעה יותר מדי

הנבחרת, שמייצגת את ישראל במשחקים, הביסה 0:3 את גרמניה. רוסיה ושוויץ נפרדו בתיקו 1:1

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הערב (שני) ייפתחו משחקי המכביה באופן רשמי, אך הספורטאים מרחבי העולם כבר פתחו את תחרויותיהם בשעות הצהרים. נבחרת הנוער בכדורגל, בראשות המאמן אלי אוחנה, מייצגת את ישראל בטורניר, והיא ניצחה את גרמניה 0:3 במסגרת בית 1 של הטורניר. רוסיה נפרדה משוויץ עם תיקו 1:1, אוסטרליה ניצחה 0:1 את צ'ילה, דרום אפריקה הפסידה 2:0 לשבדיה. ארגנטינה ובריטניה סיימו את מפגשם בשוויון 1:1.

משחקי הקטרגל נפתחו היום, וארה"ב השפילה את אסטוניה בתוצאה 3:11. מקסיקו התעללה בהונגריה 2:13, וברזיל רמסה את פינלנד 2:11. דנמרק הביסה 1:5 את גוואטמלה, ליטא הביסה את ספרד 2:5, אוסטרליה ניצחה 2:5 את בריטניה.

הסיבוב הראשון בטורניר טניס הנשים נפתח בסימן אמריקה, עם ניצחונן של ארבע מבנות היבשת החדשה. אמה לוי האמריקאית הביסה את שרון פרידמן מגרמניה בתוצאה 1:6, 0:6. אמריקאית אחרת, אמילי וולף ניצחה 1:6, 2:6 את האסטונית נדזאדה שיין. אמה לייבוביץ'הביסה את הגרמניה אוליביה טארה דייויס בתוצאה 0:6, 0:6, ובת ארצה לורן גרובר ניצחה בקלות את הבריטית סמנתה סטייפל 0:6, 1:6.

נבחרת הכדורמים של קנדה הביסה את מקבילתה מברזיל בתוצאה 11:4, במסגרת משחקי בית 1. בהמשך היום תתעמתנה נבחרות ארה"ב ומקסיקו.

משחקי בית 1 בסופטבול נפתחו אף הם מוקדם היום. קנדה ניצחה את ארה"ב 12:13, ומקסיקו הביסה את ונצואלה 1:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully