וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו למכבי ת"א? מחכים רק לבית"ר

13.7.2009 / 11:22

שניידר הסכים לצירוף הבלם, אבל הקבוצה ממתינה להתפתחויות בבירה. ממשיכים לחפש ספונסר להבאת דוד רביבו

אלכס שניידר נתן אור ירוק להחתמתו של בלם בית"ר ירושלים אריק בנאדו וההערכה היא כי בנאדו יגיע כבר בימים הקרובים לקרית שלום וככל הנראה ייצא עם מכבי תל אביב למחנה האימון בהולנד.

בקבוצה עוקבים אחרי ההתפתחויות בנוגע לעתידה של בית"ר ירושלים, ובמידה ומחזיקת הגביע אכן תלך לתהליך של פירוק, הדבר יזרז עוד יותר את הגעתו של הבלם הוותיק שישוחרר מהבירה ללא עלויות של דמי העברה. בנאדו כבר נפגש עם המנכ"ל עוזי שעיה בשבוע שעבר, קיבל הצעה כספית וכעת נותרו מספר פרטים אחרונים לסגור בחוזהו. עם זאת, הודעתו של איציק קורנפיין לפיה גאידמק מצא רוכש לבית"ר מעכבת את העסקה. השוער לירן שטראובר שכבר סגר את תנאיו במועדון צפוי לחתום באופן רשמי על חוזהו היום או מחר ובכך הוא יצטרף ליובל אבידור ורוני גפני שעשו זאת כבר בשבוע שעבר.

ראשי המועדון ממשיכים לחפש גורם עיסקי שיהיה ספונסר של עיסקת הבאתו של קשר מ.ס אשדוד דוד רביבו לקבוצה. במכבי רוצים מאוד את רביבו ואם יימצא ספונסר שיסכים לשאת בעלויות הנאמדות בכ-150 אלף דולר, יעשה הקשר את דרכו חזרה למועדון בו גדל.

בתוך כך הגישו אמש ראשי מכבי תל אביב תקציב בגובה של 31 מיליון ש"ח לבקרה התקציבית. גורם בכיר במועדון אישר הבוקר לוואלה! ספורט כי כבר בימים הקרובים מתכוונים ראשי המועדון להיפגש עם יושב ראש הבקרה עופר אורליצקי במטרה לסגור סופית את הנושא הכספי לקראת העונה הקרובה והמטרה במכבי היא לנסות ולהעלות את גובה התקציב עוד יותר כאשר ההחלטות צפויות להתקבל באופן סופי בימים הקרובים.

ביום חמישי תמריא הקבוצה למחנה האימון במירלו שבהולנד, כאשר עד אז, ככל הנראה ביום רביעי, צפוי אבי נמני להודיע באופן סופי מי מהנבחנים או המושאלים שהתאמנו בקבוצה לאחרונה יצטרף לסגל לקראת העונה הבאה. מי שהרשימו את הצוות המקצועי וצפויים להצטרף הם הבלם יקיר שינה, שגדל במועדון והושאל בעונות האחרונות לקבוצות אחרות וכן הקשר תומר תייר ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו שעלתה לליגת העל. השניים כבר קיבלו הצעות כספיות לקראת העונה הבאה ובסביבתם מעריכים שלא צפויים קשיים במשא ומתן מול ראשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully