וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר עוזי מונה למאמן הפועל חולון

13.7.2009 / 10:02

המאמן, שהדריך את עירוני ר"ג בעונה שעברה, חתם עד סוף העונה ואמר: "מקווה להצעיד את הקבוצה לכדורסל טוב ושמח"

הפועל חולון מינתה הבוקר (שני) את עמיר עוזי למאמנה בעונה הקרובה. המאמן, ששוהה בארצות הברית מאז תחילת חודש יולי בעקבות ליגת הקיץ באורלנדו שהדריך בה, חתם בתיווך סוכנו זיו גולדנסקי, וידריך בעונה הקרובה את מחזיקת הגביע במקומו של דני פרנקו.

בעונה שעברה שימש עוזי כעוזרו של רובי בלינקו בעירוני רמת גן, והחליף אותו בתפקיד אחרי שבלינקו נפרד מהמועדון. עוזי אימן את רמת גן 17 משחקים, וסיים את העונה במקום התשיעי עם מאזן אישי של 8 ניצחונות ו-9 הפסדים. רמת גן נשארה בליגת העל אחרי שניצחה בקרבות ההישרדות את עירוני קרית אתא.

"אין ספק שזה אתגר מאוד גדול בשבילי", אמר עוזי לאחר המינוי. "אני מאוד שמח ונרגש מהאתגר הזה, מהאמון שהנהלת הפועל חולון ובראשה טובי שוורץ נתנו בי. אני מאוד מקווה להחזיר גם להפועל חולון שזה מועדון גדול וגם לקהל המצוין הזה, ובאמת שתהיה לנו קבוצה שמחה וצעירה, נקווה להצעיד את הקבוצה לכדורסל טוב ושמח בשביל הקהל הזה".

"לחץ זה חלק מהעניין כשמאמנים קבוצה כמו הפועל חולון", הוסיף עוזי. "כל מאמן בארץ היה שמח ונרגש לאמן מועדון עם קהל כזה, זה יכול ללכת לשני הכיוונים אני מאמין שגם הקהל מודע למצב של המועדון ואני עדיין מצפה לקבוצה טובה". עוזי צפוי להגיע בסוף השבוע בחזרה לישראל, ולהמשיך את בניית סגל הקבוצה.

דני פרנקו, שעזב את הקבוצה, אמר: "אני מאחל להפועל חולון, שהיא יקרה לי מאוד, להנהלה ולאוהדים המדהימים שאליהם הכי אתגעגע, הצלחה כנה מכל הלב".

עד כה חתומים בחולון הגארד ליאור ליפשיץ, שממשיך מהעונה שעברה, שאליו מצטרף שחקנה הפועל יקנעם/מגידו מהעונה שעברה, אבי אליהו, שגדל במועדון. בחולון עושים מאמצים על מנת להשאיר כמה שיותר שחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, על מנת לא לחוות את הטלטלה של שינוי הסגל כפי שעברה הקבוצה אחרי עונת האליפות. אורי קוקיה, שעשה פריצה גדולה במדי הקבוצה, מחזיק בהצעות גבוהות ממכבי חיפה והפועל ירושלים, והקפטן כריס ווטסון קיבל הודעה על שחרורו. בין המועמדים לחיזוק הקבוצה נמצאים שון דניאל ודרור דוידי, שגדלו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully