וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שיא לדודי סלע: מקום 30 בעולם

הצלחה בווימבלדון ובדייויס העלתה את הישראלי שלושה שלבים, והוא הפך לרביעי בהיסטוריה שמדורג בטופ 30. הראל לוי זינק למקום ה-183

שמינית גמר ווימבלדון, ניצחון ענק על מיכאל יוז'ני ברבע גמר גביע דייויס ויכולת מצוינת בתקופה האחרונה העלו את דודי סלע למקום ה-30 בעולם, דירוג השיא שלו בקריירה. סלע קפץ היום (שני) שלושה שלבים מהדירוג הקודם, והוא השווה את דירוגו של חברו לנבחרת הדייויס, הראל לוי, שבשיאו דורג אף הוא במקום ה-30 בעולם. סלע הוא הטניסאי הישראלי הרביעי שמדורג בין ה-30 הטובים בעולם, כשקדמו לו עמוס מנסדורף (דורג 18 בשיאו), שלמה גליקשטיין (22 בשיאו). הראל לוי, שדורג בשיאו במקום ה-30 בעולם, קפץ 27 שלבים בזכות ניצחונו על איגור אנדרייב, ודורג במקום ה-183 בעולם.

בצמרת העולמית לא נרשמו שינויים דרמטיים. רוג'ר פדרר מוביל את הדירוג העולמי, כשאחריו רפאל נדאל, אנדי מארי, נובאק דג'וקוביץ' ואנדי רודיק. חואן מרטין דל פוטרו ירד שלב אחד למקום השישי, והוא מקדים את הצרפתים ז'יל סימון וג'ו-ווילפריד צונגה. פרננדו ורדאסקו ופרננדו גונזלס סוגרים את העשירייה הראשונה.

שחר פאר עלתה חמישה שלבים בדירוג ה-WTA והיא מדורגת 58 בעולם. יוליה גלושקו עלתה 20 שלבים למקום ה-270 בעולם. העשירייה הראשונה בדירוג הנשים נותרה השבוע ללא שינוי. דינארה סאפינה מוליכה את החבורה בראש, כשאחריה מדורגת אלופת ווימבלדון הטרייה, סרינה וויליאמס, שמקדימה את אחותה ונוס. במקום הרביעי מדורגת אלנה דמנטייבה, ובהמשך אפשר למצוא את סבטלנה קוזנצובה, ילנה יאנקוביץ', ורה זבונרבה, ויקטוריה אזרנקה, קרלויין ווז'ניאקי ונדיה פטרובה. אנה איבנוביץ' מדורגת במקום ה-11 בעולם, כשהיא מקדימה בשלב אחד את דומיניקה סיבולקובה הסלובקית.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully