וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: צ'כיה וקרואטיה בחצי הגמר

סטפאנק גבר על מונאקו במשחק החמישי כדי להעלות את הצ'כים על חשבון ארגנטינה, לקרואטים היה יותר קל מול ארה"ב

ראדק סטפאנק הביס הערב (ראשון) 6:7, 3:6, 2:6 את חואן מונאקו במשחק החמישי והמכריע בהתמודדות רבע גמר גביע הדייויס בין צ'כיה לארגנטינה, והעניק לנבחרת האירופאית עלייה יוקרתית לשלב הבא, על חשבון פיינליסטית השנה שעברה.

ההתמודדות באוסטרבה הייתה צמודה מהיום הראשון אחרי שתומאס ברדיץ' גבר על מונאקו וחואן מרטין דל פוטרו הישווה ל-1:1 עם ניצחון קליל על איבו מינאר. את היום השני סיימו הצ'כים ביתרון 1:2 וזאת אחרי שברדיץ' וסטפאנק גברו על חוסה אקסוסו ולאונדרו מאייר במשחק הזוגות.

היום עלה דל פוטרו למשחק נגד ברדיץ' כשהוא יודע שהפסד ייגמור את הסיפור, אבל הוכיח עליונות וניצח 4:6, 4:6, 4:6. ארגנטינה הישוותה ל-2:2, אבל כאמור הגיע סטפאנק וסגר את הסיפור בצורה משכנעת.

הצ'כים ייפגשו בחצי הגמר את קרואטיה, שהשלימה ניצחון 1:3 על ארצות הברית בזכות 3:6, 3:6, 6:4, 2:6 של מרין סיליץ' על ג'יימס בלייק. בלייק הפסיד ביום הראשון לאיבו קרלוביץ' בחמש מערכות ולאחר מכן גבר סיליץ' על מארדי פיש בעוד משחק מתיש של חמש מערכות.

האמריקאים לא הצליחו לחזור מפיגור 2:0 מאז 1934 ופיתחו תקווה מסויימת אחרי הניצחון של האחים בריאן אתמול בזוגות, אבל סיליץ' העלה היום את קרואטיה לחצי הגמר, אותו היא תארח. במשחק החמישי וחסר החשיבות גבר בוב בריאן 7:5, 3:6, 6:7 על רוקו קרנוסיץ' וצימק ל-3:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully