וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ישראל נוסעת לספרד

הספרדים עלו לחצי הגמר אחרי שחואן קרלוס פררו השלים ניצחון 2:3 על גרמניה, ולנו מצפה מפגש מול מחזיקת הגביע בספטמבר

נבחרת ספרד השלימה הערב (ראשון) ניצחון דרמטי 2:3 על גרמניה ברבע גמר גביע דייויס, ועלתה לחצי הגמר שם תארח את נבחרת ישראל המפתיעה בין ה-18 ל-20 בספטמבר. מחזיקי הגביע מהשנה שעברה התקשו מול הגרמנים המפתיעים בהיעדרם של רפאל נדאל ודויד פרר הפצועים, אבל בעזרת 11 אלף הצופים במרבלה הם עשו את העבודה.

מי שהביא לספרד את נקודת ההכרעה היה חואן קרלוס פררו הוותיק, שניצח במשחק החמישי את אנדראס בק ושלח את הקהל הרב שהדרים לאנדלוסיה לצאת ולחגוג. המפגש נפתח עם ניצחון דחוק של פרננדו ורדסקו על אנדראס בק הצעיר 0:6, 6:3, 7:6, 2:6, 1:6. לאחר מכן איזן הגרמני הבכיר, פיליפ קולשרייבר, את התוצאה ל-1:1 עם ניצחון קליל 3:6, 4:6, 4:6.

במשחק הזוגות אתמול עלו הספרדים ל-1:2 כשורדסקו חבר לפליסיאנו לופז והשניים ניצחו את ניקולס קיפר ומישה זברב 3:6, 6:7, 7:6, 3:6, והיום עלה ורדסקו התשוש לעוד קרב ארוך מול קולשרייבר, במהלכו חזר מפיגור של שתי מערכות אבל נכנע לבסוף 6:4, 6:2, 1:6, 2:6, 8:6 לגרמני שקבע 2:2 במפגש כולו והעביר את ההכרעה לידיו של פררו, שגמר את הסיפור בסטייל עם 4:6, 4:6, 4:6.

חואן קרלוס פררו - אנדראס בק 4:6, 4:6, 4:6

למשחק המכריע שלח הקפטן הספרדי אלברט קוסטה את חואן קרלוס פררו הוותיק, שטרם נטל חלק בהתמודדות, ומולו הציבו הגרמנים את אנדראס בק הצעיר, בהופעתו הראשונה במדי נבחרת הדייויס, אחרי שמתח כהוגן את ורדסקו ביום שישי.

בק בן ה-21 השתמש בהגשות העוצמתיות שלו כדי להיכנס טוב למשחק במשחקונים הראשונים, אבל פררו המנוסה הגיש נהדר גם הוא, ועקץ ראשון במשחקון החמישי עם שבירה שהקפיצה את 11 אלף האוהדים המשולהבים במגרש החימר במרבלה שבחבל אנדלוסיה וקבעה 2:3 לספרדי. בק התעשת ושבר בחזרה ל-4:4, אבל סדרה של שגיאות כפולות במשחקון הבא עזרו לפררו לעלות ל-4:5, ומשם הקהל דחף אותו לסגור את המערכה עם ניצחון 4:6.

המומנטום הספרדי נמשך במערכה השנייה, אותה פתח פררו עם שבירה מוקדמת ועלה ל-0:1. בק קרס תחת הלחץ ופערי הניסיון החלו לבוא לידי ביטוי על המגרש כשפררו הריץ את הגרמני הצעיר מצד אל צד, שבר פעם נוספת וטיפס ל-0:4. כאן הגיעה התעוררות מפתיעה של בק שחזר כל הדרך ל-4:5, אבל בסופו של דבר התעלה פררו ברגע הנכון וניצח 4:6 במערכה השנייה.

המערכה השלישית הסתמנה כקלילה עבור פררו ששבר במשחקון השלישי ורץ ל-1:5, אבל בק עיכב את התפרצות האושר ביציעים בעוד כמה דקות כשחזר ל-4:5 ומתח את פררו עוד קצת, אבל המדורג ראשון בעולם לשעבר לא התבלבל, שמר על ההגשות שלו במשחקון העשירי, ניצח 4:6 במערכה והעניק את הניצחון במפגש כולו לספרד.

קולשרייבר - ורדסקו 6:4, 6:2, 1:6, 2:6, 8:6

פיליפ קולשרייבר עלה למפגש הראשון ביום האחרון נגד פרננדו ורדסקו וניצח את המערכה הראשונה 4:6 עם שבירה אחת מוצלחת במצב של 4:4. במערכה השנייה הגרמני השיג שתי שבירות ועלה ל-1:5 וניצח 2:6.

המערכה השלישית כבר הלכה בכיוונים שונים כשוורדסקו התעשת, התפקס ודהר לשתי שבירות ול-0:4 מהיר, ולניצחון 1:6 במערכה. גם במערכה הרביעית ורדסקו שלט לחלוטין, שבר פעמיים, ניצח 2:6 וגרר את המשחק למערכה חמישית ומכרעת.

במערכה האחרונה ורדסקו כבר הציל שתי נקודות משחק, אך בסופו של דבר הגרמני הצליח להתעלות ברגעי ההכרעה, ניצח 6:8 ואחרי ארבע שעות בדיוק שלח את שתי הנבחרות למשחק חמישי, שיקבע את היריבה מול ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully