וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: הרוויה קובאצ'ביץ' ייעדר כשבועיים

12.7.2009 / 13:41

הקשר הקרואטי סובל מקרע חלקי בשריר הירך, צפוי להחמיץ את מחנה האימון. עמית אוחנה מנס ציונה חתם בקבוצה

קשרה הקרואטי של הפועל רמת גן הרוויה קובאצ'ביץ', שנפצע ביום שישי במשחק האימון נגד בני סכנין, נבדק הבוקר (ראשון) ואובחן כסובל מקרע חלקי קטן בשריר הירך האחורי. משמעות הדבר היא כי תקופת היעדרותו של קובאצ'ביץ' תהיה קצרה ממה שחשבו בתחילה, והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים בתוך כשבועיים.

הבעיה מבחינתו של הקשר היא העובדה שרמת גן אמורה להמריא ביום ראשון הבא למחנה האימון בפרנקפורט וכפי שהדברים נראים כרגע, צפוי הקרואטי להחמיץ את מחנה האימון החשוב כל כך בהכנה לקראת העונה הקרובה. החל מיום שני יתחיל קובאצ'ביץ' בסדרת טיפולים פיזיותרפיים ביחד עם הצוות הרפואי של הקבוצה.

"אני חש הקלה מסוימת יחסית לכאבים שהרגשתי ביום שישי וזה כבר טוב", אמר קובאצ'ביץ' היום לוואלה! ספורט. "בימים הקרובים נהיה חכמים יותר, בעיקר אחרי טיפולי הפיזיותרפיה. אני מקווה לחזור מה שיותר מהר לאימונים מלאים, ושמח שההיעדרות לא תהיה ארוכה כפי שחשבנו בתחילה".

החלוץ, עמית אוחנה, ששיחק בעונה שעברה בנס ציונה וכבש שבעה שערים, חתם בהפועל רמת גן. אוחנה, שכרטיסו שייך למ.ס אשדוד, הרשים את המאמן יובל נעים ויהפוך לשחקן הרכש השביעי שחותם בשורות העולה החדשה.

מחר מתוכנן לרמת גנים משחק אימון מול מכבי פתח תקוה, אותה הם צפויים לפגוש למשחק אימון נוסף במסגרת מחנה האימון בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully