וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבט מספר 1

סלע פרש מול אנדרייב, והראל לוי המשיך סוף השבוע מדהים עם ניצחון על קוניצין ו-1:4 על רוסיה: "הייתי חייב ניצחון לקהל"

הראל לוי סיים היום (ראשון) את סוף השבוע ההיסטורי של הטניס הישראלי עם ניצחון נוסף, כשגבר 4:6, 6:3, 6:7 על איגור קוניצין הרוסי במסגרת רבע גמר גביע דייויס. מוקדם יותר דודי סלע פרש במערכה הראשונה במצב של 3:4 מול איגור אנדרייב בעקבות כאבים בידו, כך שבסופה של ההתמודדות ניצחה ישראל בתוצאה 1:4, ובסיום הערב גילתה לרוע מזלה כי יריבתה הבאה תהיה מחזיקת הגביע ספרד, שגברה 2:3 על גרמניה.

אחרי חגיגות ההעפלה המרגשות אמש לחצי הגמר בעקבות הניצחון 0:3 על הרוסים, היום נערכו שני המשחקים האחרונים לפרוטוקול בלבד, ומכיוון שכך נערכו באווירה שונה לחלוטין. האולם היה ריק למחצה, השחקנים נראו נטולי מוטיבציה ואף עייפים מעט מהחגיגות אתמול, אבל לשמחתנו, לוי סיים את ההתמודדות עם ניצחון מתוק, שאולי יחזיר לו עוד יותר את ביטחונו המשתקם, וגם ככה אין דבר בעולם שייקח מחובבי הטניס בישראל את ההישג המדהים או את השמחה הגדולה.

"היה אירוע מדהים, אני מחכה כבר לאירוע הבא"

"ידענו שזה משחק לפרוטוקול בלבד, אבל הרגשתי שאני חייב את הניצחון הזה למען הקהל הזה", הסביר לוי את התשוקה שלו לניצחון, "הקהל הזה הוא זה שאחראי לניצחן על הרוסים, ורק בשבילו התאמצתי כל כך. היה אירוע מדהים, אני מחכה כבר לאירוע הבא, ומקווה שהוא יהיה בארץ".

מוקדם יותר דודי סלע החליט לפרוש מהמשחק עקב מתיחה בשריר היד במצב של 3:4 לרוסי במערכה הראשונה. "יש לי כאבים בפרק כף היד כבר כמה שבועות ובכל פעם שיש משחק ארוך אני מרגיש את זה", הסביר סלע את פרישתו, "הרגשתי את זה כבר אחרי המשחק הראשון. אני נוסע לחו"ל עוד מעט ואני לא רוצה לסכן את היד. אם זה היה משחק חשוב הייתי מתעלה ולוקח כדורים, אבל אני לא רוצה לקחת סיכון. אני באמת מצטער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully