וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר סיכם עקרונית, בנאיני לא ישחק במכבי ת"א

12.7.2009 / 16:51

שניידר נתן אור ירוק, והשוער יחתום לשנתיים. החלוץ הגנאי סובל מקרע ברצועות הברך ובקבוצה הוחלט לוותר על שירותיו

עסקת החתמתו של השוער לירן שטראובר במכבי תל אביב צפויה להיסגר, ככל הנראה, ביממה הקרובה. זאת לאחר שבמהלך סוף השבוע הושגה התקרבות נוספת בין הצדדים והבעלים, אלכס שניידר, נתן אור ירוק להשלמת המהלך.

המשא ומתן הכספי עם שטראובר נמשך מזה מספר שבועות. לאחר שהושגו פעמיים הבנות עם השחקן, נעצרו הדברים אצל הבוס מקנדה, שלא אישר בתחילה את גובה משכורתו של השוער, ובהמשך גם את משך החוזה. בסופו של דבר סיכמו הצדדים לשנתיים, בהן ירוויח השוער 240 אלף דולר, אולם העסקה טרם נסגרה מול קבוצתו הנוכחית מכבי נתניה.

בניגוד לפרסומים, לא נערכה היום שום פגישה בין אנשי מכבי תל אביב לנציגיו של שטראובר. בכל מקרה, השוער, שהגיע היום לקרית שלום ואף נכח בתחילת אימון הערב של הקבוצה, צפוי לחתום מחר או מחרתיים על חוזהו באופן רשמי וככל הנראה, ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים ביום חמישי.

בבדיקות שערך החלוץ הגנאי עמנואל בנאיני, התגלתה פציעה בברכו. החלוץ נשלח בהמשך היום לבדיקות מקיפות בבית החולים מאיר, שם אובחן אצלו קרע ברצועה הצידית בברך. בעקבות הממצאים הוחלט בקבוצה לוותר על בנאיני.

בתוך כך, נחתו במהלך סוף השבוע שני קשרים אחוריים למבחנים בקבוצה, הספרדי מנו הרבאס (23) והדרום אפריקאי נואה צ'יבוטה. השניים ייבחנו במהלך הימים הקרובים בקבוצה. ביום חמישי הקרוב תצא הקבוצה למחנה אימון בן עשרה ימים בעיר מירלו בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully