וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הקרואטי סיניסה ליניץ' מועמד לבני יהודה

12.7.2009 / 10:45

השחקן ששוחרר מהיידוק ספליט ברשימה, כמו גם דואנס שיגיע למבחנים. היום תחל מכירת הכרטיסים למשחק נגד דינאבורג

שחקני בני יהודה יחלו היום (ראשון) את ההכנות לקראת משחקם הביתי נגד דינאבורג הלטבית, שייערך ביום חמישי הקרוב בבלומפילד, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. המאמן גיא לוזון וראשי הקבוצה בודקים לאחרונה אופציות לחיזוק הקבוצה כאשר התפקיד אותו מחפש המאמן הוא בעיקר תפקיד הקשר האחורי.

אחד המועמדים הוא הקשר הקרואטי סיניסיה ליניץ', 27, ששיחק בשנתיים האחרונות בהיידוק ספליט ושוחרר מהקבוצה. בעונתו הראשונה בקבוצה (2007/8) שיחק 25 משחקים וכבש שלושה שערים, ובעונה שאחריה דעך כוכבו כששותף רק ב-15 משחקים וכבש שער אחד בלבד. ליניץ' החל את הקריירה שלו ב-1999 ברייקה בה שיחק שנתיים אז עבר ל-NK אוריינט לשנה. ב-2002 חזר לרייקה לחמש שעונות, כאשר בשנת 2007 עשה את המעבר להיידוק.

קשר אחורי נוסף שצפוי להגיע למבחנים הוא הקולומביאני ג'יאן קרלוס דואנס, 26, שחקנה של קבוצת אמריקה הקולומביאנית. דואנס צפוי לנחות בישראל ביום שלישי הקרוב.

בתוך כך, בעקבות פניית ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה" להנהלת הקבוצה הוחלט להאריך את מבצע המנויים לחברי הארגון בשבוע נוסף, כך שעד יום חמישי הקרוב, יום המשחק מול דינאבורג, מחיר המנוי לחברי הארגון ימשיך לעמוד על כ-500 שקלים, וחברי הארגון שירכשו מנוי במחיר זה יקבלו כרטיס כניסה חינם למשחק. בהנהלת הקבוצה ביקשו להדגיש כי אוהדים שחברים בארגון "אריות יהודה" שכבר רכשו מנוי עד היום, יקבלו כרטיס חינם למשחק נגד הלטבים וזאת בהצגת המנוי שנרכש.

היום תחל ממכירת הכרטיסים במגרש בשכונת התקווה לקראת המשחק עם הלטבים, כאשר מחיר הכרטיס יהיה אחיד לכל השערים, למעט תא הכבוד, ויעמוד על 56 שקלים כולל עמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully