וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.7

מתכוננים לעונת 2009/10: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בולטון אישרה שהיא החתימה את מגנה של ווסט ברומיץ', פול רובינסון בהשאלה לעונה אחת, עם אופציה להארכת השהות שלו שם.

* דיארבקירספור, שעלתה לליגה הראשונה בטורקיה, החתימה שלושה שחקנים בהעברה חופשית: יאסיר אלמאצ'י שמגיע מגנצ'לרביליהי, עדנן גונגור שמגיע מהאצ'טפספור ומוסא בויוק שמגיע מקוניאספור.

* ק.פ.ר מליגת המשנה באנגליה החתימה את החלוץ האיטלקי אלסנדרו פליקורי, שסיים את חוזהו באבלינו.

* שרלרואה הבלגית החתימה שני שחקנים מאמיין, מהליגה הצרפתית השנייה: השוער סבסטאין שבאר (31) והבלם מקסים ברילו (26).

* חלוץ מכבי תל אביב לשעבר, מיליאן מרדקוביץ', חתם לשנתיים באפולון לימסול הקפריסאית ויחזור לשתף פעולה עם משה מישאלוב.

שמועות

* השבועון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" מדווח כי צ'לסי מתכננת עסקת ענק במסגרתה תעביר 70 מיליון יורו וכן את שחקניה בהם חשקו אינטר וז'וזה מוריניו, הקשר דקו והבלם ריקרדו קרבאליו, בתמורה לזלטאן איברהימוביץ'.

* מנצ'סטר יונייטד תציע סכום של 29 מיליון יורו לברצלונה בעבור סמואל אטו, כאשר השדים האדומים יציעו לחלוץ הקמרוני חוזה לארבע שנים ושכר של 150 אלף לירות שטרלינג לשבוע.

* באנגליה מדווח כי אסטון וילה מעוניינת להעביר לשורותיה את מסוט אוזיל, הקשר הגרמני ממוצא טורקי המצוין של ורדר ברמן. הווילאנס יציעו כנראה סכום של כ-14 מיליון יורו על הקשר בן ה-20, שבינתיים דחה את הצעת החוזה שהגישה לו קבוצתו הגרמנית.

* ג'ון טרי דורש מצ'לסי לאפשר לו לנהל משא ומתן עם מנצ'סטר סיטי. לפי הדיווחים, בסיטי אף הסבירו לשחקן כי שנה ללא ליגת האלופות תהיה טובה עבורו.

* רפא בניטז מספר ל"טיימס" כי ליברפול קיבלה הצעה גדולה על פרננדו טורס, המוערכת ב-60 מיליון ליש"ט, מקבוצה אנגלית שאינה מנצ'סטר סיטי. הספרדי התעקש להישאר בליברפול. "פיפל" טוען שגם ריאל מדריד הגישה הצעה עבור פרננדו טורס, שנדחתה גם היא.

* רובין ואן פרסי מספר כי הוא דחה הצעות אטרקטיביות מצ'לסי, ממנצ'סטר סיטי, מאינטר ומיובנטוס בטרם חתם לארבע שנים נוספות בארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully