וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, יותר גדול מהאפיפיור

כוחות הביטחון באירלנד מדווחים כי מבצע אבטחת רונאלדו שווה ערך לנחיתת האפיפיור לפני 30 שנה. בקנבאואר: "פרז משוגע"

פרנץ בקנבאואר עצבני. הקייזר רוטן על הכסף הרב שמוציאה ריאל מדריד ופלורנטינו פרז, ונשיא באיירן מינכן, שמוכר כאחד שלא חוסך מילים, יצא נגד מדיניות הרכישות הגדולות של המועדון הספרדי, והגדיר אותה 'מגוחכת'.

"סכומי הכסף הללו", אמר בקנבאואר הנרגז, "מגוחכים. אבל תמיד יהיה איזה משוגע שהולך וזורק כסף". קצפו של נשיא הקבוצה הבווארית יוצא בעיקר בעקבות הרצון העז של ריאל לרכוש מבאיירן את הקשר הצרפתי פרנק ריברי, אותו מוכנה כעת באיירן למכור תמורת כ-80 מיליון לירות שטרלינג, אלא שבקנבאואר הודיע: "שום החלטה לא תילקח לפני חודש אוגוסט, עד לקראת סיומו של חלון ההעברות בקיץ".

בקנבאואר גם ביקר את השתוללות המשכורות לשחקנים ברחבי העולם: "כולם יודעים שצריך לעשות משהו בהקשר לגובה השכר. אני לא חושב שתקרת שכר תעבוד, אך אני משוכנע שמשהו צריך להיעשות. מה שקורה כרגע זה שיגעון, בעיקר בזמנים של משבר פיננסי כאשר יותר ויותר אנשים חוששים לגבי העבודה והקיום שלהם".

אבטחה חסרת תקדים

בינתיים הטירוף סביב רונאלדו מגיע לשיאים חדשים, כשהפורטוגלי יערוך את הופעת הבכורה שלו בשבוע הבא. השחקן היקר בעולם ימריא מחר למחנה האימונים של ריאל בדאבלין, ובמדינה מדווחים כי השחקן יזכה לאבטחה חסרת תקדים, שכמותה זכה לקבל האפיפיור יוחנן פאולוס השני לפני 30 שנה.

צבא של שוטרים ואנשי אבטחה יאבטחו את מלון קרטון האוס ואת מתחם האימונים, בהם ישתכנו ויתאמנו קאקה ושאר הכוכבים של המיליונרים ממדריד. משחק האימון הראשון של ריאל ייערך מול שאמרוק רוברס לעיני 12 אלף צופים, על אף שלפי הביקוש יכולה הייתה להימכר כמות גדולה פי שלושה. כמו כן, המשחק ישודר למיליונים ברחבי העולם.

עדכון ראשון: 8:27
עדכון אחרון: 13:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully