וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ספרד עלתה ל-1:2 על גרמניה

ורדסקו ולופז ניצחו במשחק הזוגות וקירבו את מחזיקת הגביע למפגש מול ישראל בחצי הגמר. ארה"ב שרדה בקרואטיה

בזמן שאנחנו כססנו ציפורניים מול משחק הזוגות בין אנדי רם ויוני ארליך למראט סאפין ואיגור קוניצין, נערכו משחקי הזוגות גם ביתר מפגשי רבע גמר גביע דייויס, ואותנו עניין מן הסתם המפגש, בין גרמניה לספרד, שהמנצחת בו תפגוש את ישראל בחצי הגמר, שעמד על 1:1 בתום היום הראשון.

הספרדים, שסובלים מהיעדרם של רפאל נדאל ודויד פרר הפצועים, עשו צעד גדול לעבר ניצחון ביתי מספר 16 ברציפות כשפרננדו ורדסקו ופליסיאנו לופז השיגו ניצחון יקר במשחק הזוגות עם 3:6, 6:7, 7:6, 3:6 על ניקולס קיפר ומישה זברב וכעת מחזיקת הגביע מאשתקד צריכה רק עוד נקודה במשחקי היחידים מחר כדי להבטיח את מקומה בחצי הגמר, שם תארח את ישראל בספטמבר. אם הגרמנים בכל זאת יפתיעו נזכה לארח אותם כאן ביד אליהו.


בספרד ימשיכו לבנות מחר על האווירה המחשמלת במגרש החימר במרבלה שבחבל אנדלוסיה, ועל החום הכבד שיתיש את האורחים מגרמניה במשחקי ההכרעה. הקפטן הספרדי אלברט קוסטה עשוי לתת הזדמנות לחואן קרלוס פררו, המדורג ראשון בעולם לשעבר שנמצא בכושר טוב ולא נטל עד כה חלק בהתמודדות, אולי על חשבונו של טומי רוברדו שנראה רע מאוד בהפסד לפיליפ קולשרייבר אתמול. בצד הגרמני עשוי קיפר לקבל הזדמנות לשחק גם ביחידים, על חשבונו של אנדראס בק הצעיר שנתן פייט נאה לורדסקו במשחק הפתיחה.

ארצות הברית, שעמדה על סף הדחה אחרי פיגור 2:0 בקרואטיה אחרי היום הראשון, נשארה בחיים בזכות היכולת של מומחי הזוגות שלה, האחים מייק ובוב בריאן, , שלא נלחצו והפגינו את העליונות המוחלטת שלהם על הצמד המקומי רוקו קרנוסיץ' ולוברו זוקבו עם ניצחון מוחץ 3:6, 1:6, 3:6 בתוך שעה ושמונה דקות בלבד.

בצ'כיה התקרבה הנבחרת המקומית להפתעה מול הפיינליסטית מאשתקד, ארגנטינה, כשעלתה ליתרון 1:2 עם ניצחון במשחק הזוגות. ראדק סטפאנק הפצוע, שנעדר ממשחקי היחידים אתמול, חזר ושיתף פעולה נהדר עם תומאס ברדיץ' בדרך לניצחון 1:6, 4:6, 3:6 על חוזה אקסוסו ולאונרדו מאייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully