וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט היל נשאר בשמש

הפורוורד החליט להישאר וסיכם לשנתיים נוספות בפיניקס סאנס, שתצרף את צ'נינג פריי. מקמילן האריך את חוזהו בפורטלנד

גרנט היל נשאר בפיניקס. לאחר תהיות, מחשבות והתחבטויות, הפורוורד הותיק של הסאנס החליט שהוא ימשיך ללבוש את מדי הסאנס גם בשתי העונות הבאות.

היל העדיף להישאר מאשר להצטרף לבוסטון כעוד בורג בקבוצה הגדולה או להוות חלק מבנייתה של הניו יורק ניקס. לון באבי, סוכנו של היל, אמר כי השחקן סיכם לשנתיים בקבוצה והוא ישתכר ב-3 מיליון דולר בעונה הראשונה.

"הוא חשב על זה הרבה", אמר באבי, "והוא לא הגיע להחלטה הזו בקלות". באבי הוסיף כי מה שהשפיע על החלטתו להישאר הייתה העובדה כי סטיב נאש אמור לחתום על הארכת חוזה בקבוצה לתקופה של שלוש שנים נוספות, וכן העובדה כי אמארה סטודומאייר מתאושש מפציעתו ויהיה כשיר לעונה הבאה. מי שעוד סיכם על הצטרפותו לקבוצה הוא צ'נינג פריי.

פורטלנד הגישה הצעה למילסאפ

פורטלנד ממשיכה בניסיונותיה להתחזק. לאחרונה נודע ממקורות בליגה, כי הקבוצה הגישה טיוטת חוזה לפול מילסאפ. ההצעה של הבלייזרס נעה בין 32 ל-36 מיליון דולר לארבע שנים. עם זאת, נראה כי בפורטלנד עדיין מקווים לבצע טרייד בו יהיה מעורב שחשנה של יוטה קרלוס בוזר. מצד שני, בקבוצה מתקשים להגיע עם ברנדון רוי להבנות על המשך כהונתו בקבוצה. רוי טען שהוא מאוכזב ומתוסכל מההתארכות במשא ומתן בין הצדדים.

* פורטלנד כן הצליחה להסדיר את ענייניה עם המאמן נייט מקמילן. בקבוצה החליטו להאריך את ההתקשרות עם מקמילן עד סוף עונת 2010/11, כך הודיע הלילה (בין שישי לשבת) הג'נרל מנג'ר של הקבוצה קווין פריצ'ארד. "אני נרגש שהאופציה שהייתה לי יצאה לפועל", אמר מקמילן. "יש לנו קבוצה נהדרת. אנחנו כבר עובדים על המטרות שלנו לעונה הבאה, כאשר העיקרית שבהן היא להשיב את האליפות לחיקה של פורטלנד".

* לאחר שהגיעה לגמר הליגה ונחלה הפסד כואב, אורלנדו ממשיכה להיות אקטיבית בשוק ההעברות. היום, סגרו המג'יק עם פורוורד דאלאס בשנים האחרונות, ברנדון באס. פרטי החוזה עדיין לא התפרסמו באופן רשמי, אך רשת ESPN מעריכה כי העסקה צפויה לעמוד על 18 מיליון ל-4 שנים. באס, 23, צפוי פחות או יותר להיכנס לנעליו של מרצ'ין גורטאט, שעשה את הדרך ההפוכה וחתם בטקסס.

* כצפוי, ממפיס החליטה לשחרר את ג'רי סטקהאוס, שעבר לקבוצה לפני מספר ימים כחלק מהטרייד ששלח את שון מריון למאבריקס ואת הידו טורקוגלו לטורונטו. סטקהאוס, שהיה אמור להרוויח כ-7 מיליון דולר מדאלאס בעונה הקרובה, עשוי לשוב למאבריקס.

* הסנטר הטורקי מהמט אוקור סיכם לשנתיים נוספות ביוטה ג'אז, כאשר הצדדים הסכימו להתקשר עד סוף עונת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully