וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש נקודות לכספי בבכורה שלו בליגת הקיץ

הפורוורד, שחתם בקבוצה, רשם 3 אסיסטים ו-5 איבודים ב-23 דקות במשחק הראשון של הקינגס, שהפסידו 86:77 לדטרויט

בשעה טובה זכה הלילה (בין שישי לשבת) עמרי כספי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי סקרמנטו. טרם המשחק חתם כספי על חוזהו בקבוצה. לאחר מכן התפנה הפורוורד הישראלי למשחק והוא שותף ל-23 דקות במשחק הפתיחה של הקינגס בליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס, בו הפסידה קבוצתו 86:77 לדטרויט.

הפורוורד הישראלי, שלא פתח בחמישייה של פיט קאריל, עוזרו של פול ווסטפאל שמשמש כמאמן הקבוצה לשבוע הקרוב בלאס וגאס, סיים עם שש נקודות ב-3 מ-8 מהשדה, שלושה אסיסטים, ריבאונד אחד, חסימה אחת וחמישה איבודים.

את הקינגס, שפיגרו בפער דו ספרתי לאורך מרבית המשחק, הוביל טייריק אוונס, הנבחר הרביעי בדראפט האחרון, עם 15 נקודות, וג'רל מקניל, הנבחן בקבוצה, הוסיף 15 משלו. דונטה גרין ורוברט באטל קלעו 11 כל אחד. בריאן רוברטס, שחקנה של הפועל גלבוע/גליל בעונה החולפת שחתם אתמול בבאמברג הגרמנית, שותף לשמונה דקות ולא קלע.

את הפיסטונס הוביל דוואן סאמרס, בחירת הסיבוב השני של ג'ו דומארס, עם 24 נקודות, אוסטין דיי, שנבחר במקום ה-15, הסתפק בשמונה נקודות, ודרון וושינגטון, שחקנה של הפועל חולון אשתקד, קלע חמש נקודות.

משחקה הבא של סקרמנטו בלאס וגאס ייערך כבר בלילה שבין שבת לראשון, מול גולדן סטייט.

פתיחה מאכזבת לאנדרסון בלייקרס

קבוצה אחרת בלאס וגאס אחריה עוקבים לא מעט זוגות עיניים בישראל היא הלוס אנג'לס לייקרס, במדיה נבחן אלן אנדרסון, שישחק העונה במכבי תל אביב במידה ולא יצליח לזכות בחוזה ב-NBA. הלילה נראה אנדרסון קרוב הרבה יותר ליד אליהו מאשר לסטייפלס סנטר, כשסיים את הופעתו הראשונה במדי הקבוצה עם אפס נקודות (0 מ-6 מהשדה) ב-14 דקות, בניצחון 84:85 על הראפטורס. אדם מוריסון ובן מקאולי קלעו 24 כל אחד למנצחים, קווינסי דובי ורוקו אוקיץ' תרמו 16 כל אחד למפסידים.

סטפן קרי, הנבחר השביעי בדראפט שמבטיח להיות אחד הלהיטים של מחזור הרוקיז של 2009, סיים את משחקו הראשון במדי גולדן סטייט עם 16 נקודות (רק 4 מ-14 מהשדה). את הווריורס, שהפסידו ליוסטון 73:69, הוליך אנתוני רנדולף עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, ג'יימס וויט קלע 14 לרוקטס. רוקי מסקרן נוסף שלבש לראשונה את מדי קבוצתו החדשה הוא ברנדון ג'נינגס ממילווקי, שהסתפק ב-10 נקודות (3 מ-12 מהשדה) בניצחון הבאקס 59:65 על דאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully