וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: האולימפית הובסה מול סרביה בחצי הגמר

10.7.2009 / 22:53

25 נק' של יובל נעימי לא עזרו לישראל מול נבחרת סרביה איכותית בדרך לתבוסה 82:56. מחר בקרב על הארד: ארה"ב

הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורסל הפסידה הערב (שישי) במסגרת חצי גמר האוניברסיאדה בבלגרד לנבחרת המארחת סרביה בתוצאה 82:56. שחקניו של ארז אדלשטיין, שיתמודדו מחר במשחק על מדליית ארד מול ארצות הברית שהפסידה לרוסיה 69:68, הציגו משחק נרפה החל מסוף הרבע הראשון. בעיית עבירות של השחקנים הגבוהים הכריעו את הכף לטובת הסרבים עוד בתחילת המחצית השניה. ביום שבו אלישי כדיר, יוגב אוחיון וגל מקל, שלושת כוכבי הנבחרת באליפות, קולעים 4 מ-31 מהשדה, אין להתפלא על הפסד מול נבחרת סרבית עמוקה ואיכותית.

ישראל פתחה עם ניצן חנוכי, גל מקל, אלישי כדיר, יוגב אוחיון ורוברט רותבארט. הסרבים פתחו עם 5 נקודות רצופות, אך ישראל התעשתה והגיבה ב-7 משלה, בדרך ל-5:7 לישראל בפתיחה. הסרבים קלעו מחוץ לקשת, אך יובל נעימי עם 10 נקודות אישיות השאיר את ישראל בתמונה ובסוף הרבע הראשון יתרון ישראלי 20:21. המאמן הסרבי אלכסנדר קסר החל לשתף את כל שחקני הרוטציה שלו, שביצעו לא מעט עבירות, אותן לא ידעו שחקני הנבחרת לנצל עם אחוזים לא טובים מהקו. מנגד הסרבים שעלו מהספסל ידעו להפוך את התוצאה בדרך ל-28:33 לסרביה. 5 נקודות רצופות של ולדימיר סטימאץ נתנו לסרבים יתרון 36:47 במחצית.

ניצן חנוכי פתח את המחצית השניה עם 4 נקודות רצופות וסל של יוני ניר צימק את התוצאה ל-51:44 לסרבים. גבוהי הנבחרת המשיכו עם בעיית העבירות שלהם, ומנגד הנבחרת המארחת פתחה מבערים וברחה ל-47:64 בסוף הרבע השלישי. ישראל פתחה את הרבע האחרון עם ריצת 0:6, אך הסרבים לא נבהלו, לא נתנו לנבחרת לחלום על קאמבק, ועד לסיום דרסו את שחקניו של אדלשטיין בדרך לניצחון מוחץ 56:82.

קלעו לישראל: יובל נעימי 25, ניצן חנוכי 8, יוגב אוחיון 6 ו-8 ריבאונדים, יוני ניר וגל מקל 5 כל אחד, רוברט רותבארט 4, אלישי כדיר 2, אבי בן שימול 1. דניאל גור אריה שותף ולא קלע. בלטו בסרביה: ולדימיר סטימאץ' 15, נמניה בלאייצ'ה 11, מילאן מקבאן ומירוסלב רדוליצה 10 כל אחד.

* נבחרת הנוער של ישראל, המשתתפת בטורניר "כוכבי העתיד" שנערך בלונדון, העפילה היום למשחק חצי הגמר שיערך מחר מול נבחרתה המקבילה של ספרד. הנבחרת פתחה את יום המשחקים עם ניצחון על קבוצת הכוכבים הבריטית ריצ'מונד בתוצאה 62:79, אך במשחק השני לא יכלו שחקניו של דני פרנקו לנבחרת איטליה והפסידו 82:79. הנבחרת חסרה את בר טימור ותום חבקין החולים ואת דניאל תמיר הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully