וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ירדה מסמואל אטו

יו"ר המועדון, גארי קוק, הודיע כי העסקה לא תצא אל הפועל. סוכנו של ד'אגוסטינו טוען כי הקשר קרוב מאוד לריאל מדריד

מנצ'סטר סיטי שמה קץ לשמועות לגבי החתמת סמואל אטו כשהודיעה רשמית שהיא יורדת מהחלוץ הקמרוני. "אטו הוא שחקן נפלא, אבל הנסיבות אינן מאפשרות את ההעברה", אמר היו"ר גארי קוק. "אנחנו מרגישים שזה הזמן לנסות להחתים שחקנים אחרים. נמשיך עם התוכנית שלנו". כזכור, סיטי הגישה הצעה לרכוש את אטו מברצלונה תמורת 25 מיליון ליש"ט. אלא שהתמהמות מצידו של החלוץ, לו הוצע להאריך את חוזהו בקאמפ נואו בשנתיים נוספות, הובילה לירידת הסיטי מהעסקה.

ריאל מדריד, יריבתה הגדולה של ברצלונה, לא מפסיקה להפתיע הקיץ. ארנסטו ברונצטי, סוכנו של הקשר גטאנו ד'אגוסטינו, טען כי השחקן קרוב להפוך לרכש החמישי של פלורטינו פרז בברנבאו. "המגעים עשויים להסתיים בקרוב", טען ברונצטי. "ריאל החליטה ללכת על הפליימייקר". ד'אגוסטינו בן ה-27 רשם עונה נפלאה באודינזה. לאחרונה, פוצצה עסקת העברתו ליובנטוס.

"פלורן טים" פותחת מול דפורטיבו לה קורוניה

היום (שישי) נערכה הגרלת סדר המשחקים בליגה הספרדית לעונת 2009/10. הקבוצה המדוברת ביותר בעולם, ריאל מדריד, שכבר צירפה הקיץ את קאקה, כריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה, תפתח את העונה במשחק ביתי מול דפורטיבו לה קורוניה. ברצלונה, שזכתה בטרבל אשתקד, תארח בקאמפ נואו את ספורטינג חיחון במחזור הפתיחה, שייערך ב-29 וב-30 באוגוסט. משחקה של ברצלונה יידחה בשל הסופרקאפ האירופי מול שחטר דונייצק.

קבוצתו של דודו אוואט, מאיורקה, תארח במחזור הראשון את העולה החדשה חרז. אספניול ובן סהר יתארחו אצל אתלטיק בילבאו.

מי שכבר לא יכול לחכות לקלאסיקו קיבל בשורות טובות. ברצלונה וריאל ייפגשו בקאמפ נואו ב-28 או ב-29 בנובמבר כשהגומלין ייערך ב-10 או ב-11 באפריל בברנבאו, שם ינסו הבלאנקוס לנקום על התבוסה המשפילה 6:2 מאשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully