וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערות כבר בחצי גמר אליפות אירופה

10.7.2009 / 19:34

שחקניותיו של עדני דגן גברו 66:75 על פינלנד ורחוקות ניצחון אחד על סלובניה מהעפלה לדרג א'. שירה בן ברק קלעה 19 נק'

נבחרת הנערות של ישראל עשתה היום (שישי) צעד גדול לקראת העפלה אפשרית לדרג א' של אירופה בכדורסל נערות, לאחר שגברו ברבע גמר אליפות אירופה דרג ב' שנערכת באילת על נבחרתה המקבילה של פינלנד 66:75. שחקניותיו של עדני דגן משלימות בכך ניצחון שישי בטורניר מתוך שבעה משחקים, כשניצחון נוסף במוצ"ש מול נבחרת סלובניה החזקה ישלח אותם בשנה הבאה לדרג א'.

הנבחרת פתחה את המשחק בצורה שקולה מול הפיניות ובסיום רבע ראשון טוב הוליכה ישראל 23:28. רבע שני טוב של שירה בן ברק ושירה שכט נתן לישראל יתרון 34:48 מבטיח במחצית. דקות טובות של הפיניות בסוף הרבע השלישי החזירו אותן למשחק ובסוף הרבע מוליכה ישראל רק 51:60, אך פתיחת רבע רביעי טוב של הנבחרת מנעה קאמבק פיני ובסיום 66:75 לישראל. קלעו לישראל: שירה בן ברק 19, שירה שכט 17 ו-7 ריבאונדים, אביגיל כהן 16 ו-9 ריבאונדים, הדר גוטין 12, אלואיסה כץ 11.

* נבחרת העתודה נשים של ישראל הפסידה הערב 99:68 לנבחרת הולנד במסגרת אליפות אירופה דרג ב' שנערכת במקדוניה. שחקניותיה של דליה בושינסקי יצטרכו לקוות להפסד בהמשך הערב של הנבחרת המארחת על מנת להבטיח את מקומן ברבע הגמר, אחרת רק ניצחון על רומניה מחר יעשה זאת. בלטו בשורות ישראל: דנה יהלומי 15, ענבל אוריון ולין גולן 13.

  • עוד באותו נושא:
  • עדני דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully