וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו מוכן לפתיחת העונה

מאמן אינטר נשמע חד מתמיד במסיבת עיתונאים לפתיחת האימונים: "ריאל? לא מפחידה אותי, אנצ'לוטי? לא חבר שלי"

אינטר פתחה היום (שישי) את אימוני טרום העונה והמאמן שלה, ז'וז'ה מוריניו, נשמע חד מתמיד. למיוחד היה הרבה מה להגיד במהלך מסיבת עיתונאים רבת משתתפים. מוריניו חווה דעתו על ריאל מדריד, יריבותיו בסרייה A, על שחקניו באינטר וגם סיפר מה הוא חושב על שאלות מסוימות של העיתונאים.

"ריאל מדריד? אין לי משהו מיוחד להגיד עליהם", ירה מוריניו. "ייתכן ובכלל לא נפגוש אותם העונה. אני לא מפחד מהם. ריאל היא קבוצה גדולה עם שחקנים נפלאים שתהיה תחת אור הזרקורים, אבל לי אין מה להגיד". הפורטוגלי דיבר גם על התחזקות יריבותיו לצמרת באיטליה: "אני גם לא מפחד מקבוצות איטלקיות", המשיך המאמן בקו הלוחמני. "מה שהן עושות זה נורמלי. כולן רוצות להשתפר ולהתחזק".

אצל מוריניו, כידוע, כל מסיבת עיתונאים היא שואו וגם הפעם, המיוחד המשיך לתת תשובות מתחכמות והזויות. כשנשאל פעם אחר פעם איזה סוג של שחקן הגנה הוא מחפש ענה: "השאלה שלך נשמעת לי קצת 'גיי'. יש לי מטרות ותוכניות ואני שמח לחזור. אני אוהב לעבוד ולאמן. אני אוהב את התחרות".

מוריניו אישר כי בכוונתו לקצץ את הסגל: "גודל הסגל הוא בעיה בשבילי. אני לא מרוצה וזה לא טוב לעבודה. משחקים 11 נגד 11 ולי יש 30 שחקנים באימון. זה לא דבר חיובי. השחקנים שאני לא רוצה יודעים את זה. סגל גדול לא טוב לקבוצה. שחקנים היום חושבים קודם כל על כסף וסגנון חיים. חלק מעדיף להישאר בקבוצה בה המאמן לא רוצה אותם, מאשר למצוא קבוצה חדשה".

בסיום המסיבה נשאל מוריניו לגבי יריבו המושבע, קרלו אנצ'לוטי, וסיכוייו להצליח בצ'לסי, ממנה כזכור פוטר הפורטוגלי בעבר. "אנצ'לוטי הוא לא חבר שלי", סיכם המיוחד בעדינות השמורה רק לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully