וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז יוצא נגד גארת' בארי

העדפתו של הקשר את מנצ'סטר סיטי על חשבון ליברפול הכעיסה את מאמן האדומים: "כשחושבים רק על כסף, עושים טעויות"

עבור מאמן ליברפול, רפא בניטז, ההחלטה של גארת' בארי לחתום במנצ'סטר סיטי ולא בקבוצתו האדומה היא יותר מסתם שחקן שהעדיף קבוצה אחת על אחרת. היא מונעת מתאבת בצע, לפחות כך מרגיש המאמן הספרדי. "אולי זה רק אני, אבל אני חושב שברמה הגבוהה, כסף הוא לא הדבר החשוב ביותר", אמר בניטז לתקשורת האנגלית בהתייחסו לקשר הנבחרת הלאומית.

"ברמה הזאת כולם מרוויחים כסף גדול. השאלה צריכה להיות 'מהו הצעד הנכון עבור הקריירה שלי'? אם אתה חושב רק על כסף, לפעמים אתה תעשה טעויות. הופתעתי מהחלטות רבות בקיץ הזה, כמו זו של בארי. ההחלטה שלו היתה 100 אחוז בשביל הכסף", אמר הספרדי. כזכור, הקשר היה על הכוונת של ליברפול במשך קרוב לשנה, אך לבסוף העדיף הצעה גבוהה יותר מהסיטיזנס, שם ירוויח כ-30 אלף ליש"ט יותר בשבוע משהיה מקבל באנפילד.

בתוך כך, המשימה הגדולה של בניטז בימים הקרובים היא לנסות ולהשאיר את חאבייר מסצ'ראנו וצ'אבי אלונסו, שמבוקשים בריאל מדריד ובברצלונה. "לשני השחקנים יש חוזה בקבוצה. שניהם חייבים הרבה לליברפול, אני מקווה שהם יראו מחויבות למועדון", אמר המאמן. אם אחד מהשניים יעזוב, ליברפול עשויה לפנות לקשר אינטר, אסטבן קמביאסו, כמחליף אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully