וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "שיחקנו בקצב מהיר, ואני אוהב את זה"

עמרי כספי נשמע נרגש בתום האימון הראשון שלו בסקרמנטו, וסיפר: "זה הסגנון שלי, מקווה שאוכל להראות את זה"

בשעה טובה ומוצלחת, עמרי כספי ערך הלילה (שישי) את האימון הראשון במדי סקרמנטו. אחרי שהאישור מפיב"א הגיע, הישראלי יכול היה להצטרך לחבריו, ובסיום האימון התראיין לאתר הרשמי של הקינגס.

"לשבת בחוץ ולראות את החבר'ה מתאמנים היה מאוד קשה עבורי, אבל אז נודע לי שאצטרף אליהם וזה שימח אותי מאוד", סיפר כספי, "זה היה רגע מרגש מבחינתי.

"שיחקנו מהר מאוד", סיפר כספי, "בקצב גבוה, רצנו הרבה, וזה הסגנון שלי. אני מאוד אוהב את זה. אני נהנה מהסגנון הזה, ואני מקווה שאוכל להציג את זה על המגרש.

"שיחקתי בעיקר בתפקידים 2 ו-3, והרגשתי שם די טוב. לא שיחקתי כבר חודשיים, כך שבעיקר רציתי להוריד את החלודה ולהיכנס שוב לכושר".

כשנשאל לגבי ההבדל בין ה-NBA לבין מה שהכיר עד עכשיו אמר הישראלי: "היום רצנו הרבה באימון, אבל גם בישראל היינו רצים הרבה ומתאמנים על מתפרצות. לגבי הרמה, מבחינתי זה כמעט אותו דבר, כי גם במכבי היו הרבה שחקני NBA ברמה גבוהה".

גם מאמן הקבוצה פול ווסטפאל נשמע שבע רצון מההתקדמולת של חניכיו הצעירים, שמתכוננים לליגת הקיץ. "הבחורים התאמנו חזק מאוד, יש להם עוד הרבה מה ללמוד, אבל הם בהחלט מנסים ומתאמצים", אמר המאמן, "אני מאוד מרוצה מהם, הם היו קשובים".

כשנשאל לגבי המצטרפים החדשים אמר המאמן: "אני מאוד מרוצה מטייריק אוונס ומג'ו ברוקמן. לא ראינו הרבה עדיין מעמרי כספי, אבל אלו שלוש בחירות הדראפט שלנו, ומבחינת אתלטיות ואינטנסיביות הם כרגע עומדים בכל הציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully