וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "מאושר להיות במועדון של זידאן ורונאלדו"

החלוץ הצרפתי התייחס לאליליו כאשר הוצג כרכש הרביעי של ריאל מדריד, לעיני 15 אלף צופים: "זה המועדון הגדול בעולם"

אחרי ההצגה הגרנדיוזית של כריסטיאנו רונאלדו בסנטיאגו ברנבאו לעיני כמעט 80 אלף צופים נלהבים, הציגה הערב (חמישי) ריאל מדריד את הרכש הרביעי שלה העונה, אחרי קאקה, רונאלדו וראול אלביול - קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי, שעזב את ליון תמורת 35 מיליון יורו, התקבל על ידי 15 אלף אוהדים ואלפרדו די סטפאנו יחיד ומיוחד. נשיא הכבוד של הבלאנקוס קיבל את פניו של בנזמה, לצד הנשיא ואבי רעיון הגלאקטיקוס, פלורנטינו פרז.

ההצגה החלה עם שיר צפון אפריקאי, כמחווה למוצאו האלג'יראי של בנזמה, ולאחריה דיבר הנשיא פרז והציג את "השחקן המצטיין של הליגה הצרפתית ואחד הכשרונות המבטיחים באירופה". בנזמה פנה לאחר מכן בספרדית קלוקלת לאוהדים ואמר: "תודה לכם. אני שמח להיות במועדון הטוב בעולם ומאושר לשחק במועדון בו שיחקו האלילים שלי, זינדין זידאן ורונאלדו".

בנזמה הקפיד לשמור על כללי הטקס, זעק את ה'האלה מדריד' המפורסם, עטה על צווארו צעיף לבן וכמובן נישק את הסמל, כל זה כשהחיוך לא יורד מפניו אף לא לרגע. כעת נשאר רק לראות איזה מספר יקבל (19 של קלאס יאן הונטלאר נשמע כאפשרות הסבירה) וכיצד ישתלב החלוץ המופלא בסגל עמוס כוכבים, כשאיתו מתחרים גם האליל המקומי ראול והשחקן הטוב ביותר של ריאל בעונה הקודמת, גונזאלו היגואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully