וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד זכייה לאוסף?

דינמו קייב תנסה לזכות שוב בסופר קאפ האוקראיני, אך לשם כך היא חייבת לנצח את מחזיקת הגביע, וורסקלה, שתנסה להפריע לה

משחק מספר 58: דינמו קייב - וורסקלה 1.25, 3.65, 5.7

שתי קבוצות אוקראיניות נפגשות לסופר קאפ בארצן במטרה לגרוף תואר ראשון העונה כבר בחודש יולי. דינמו קייב, שהשיגה בשנה כמעט הכל ובמיוחד לאחר שגרפה את גביע אופ"א, פוגשת את וורסקלה בקרב על כל הקופה. הנה כמה נתונים סטטיסטיים שיעזרו לכם להחליט על מי להמר.

מחזיקות הגביעים - ב-2004 דינמו קייב ניצחה את שחטאר דונייצק 5:6 בפנדלים, שנה לאחר מכן היא הפסידה לאותה שחטאר 4:3 בפנדלים. ב-2006 קייב פגשה פעם נוספת את שחטאר וניצחה 0:2 וב-2007 המפגש בין השתיים שוב הוכרע בבעיטות הכרעה מ-11 מטר כאשר קייב ניצחה 2:4. בשנה שעברה השתיים נפגשו פעם נוספת כאשר שחטאר סיימה עם 3:5 בפנדלים.

מאזני השנה שעברה - דינמו קייב סיימה בשנה שעברה כאלופה לאחר שעשתה עונה מצוינת במהלכה ניצחה ב-26 משחקים, סיימה בעוד אחד בתיקו והפסידה רק שלוש פעמים. מאזן האימה שלה כלל 71 שערים תוך שהיא סופגת 19 שערים בלבד. וורסקלה, שזכתה בגביע האוקראיני, סיימה חמישית עם מאזן של 14 ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ותשעה הפסדים. היא כבשה 32 שערים וספגה 26.

תוצאות השנה שעברה - השתיים נפגשו פעמיים בליגה בשנה שעברה כאשר המשחק הראשון הסתיים ב-2:2. ארטם מילייבסקי ואיסמעיל באנגורה כבשו אז את שני השערים לאלופה. במשחק השני התוצאה כבר הייתה יותר חד צדדית לאחר שקייב ניצחה 1:4.

הערכה - נראה שצריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שקייב לא תנצח. ההימור: 1, היחס: 1.25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully