וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על היסטוריה

נבחרת הדייויס של ישראל רוצה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה לחצי הגמר. כדי שזה יקרה צריך יום טוב של סלע והראל לוי, וגם קצת מזל

משחק מספר 1: המעפילה לחצי הגמר: ישראל/רוסיה 2.4, 1.2

הרבה מונח על הכף לפני תחילת המפגש בגביע הדייויס בין ישראל לרוסיה ברבע הגמר. שתי הנבחרות מגיעות דרוכות ומוכנות למפגש החשוב והיום הראשון ייפתח עם משחקם של הראל לוי ואיגור אנדרייב. מיד לאחר מכן יעלו לשחק דודי סלע ומיכאל יוז'ני, כאשר ליום הראשון בוודאי תהיה השפעה ישירה על כל המפגש. הנה ניתוח סטטיסטי שיעזור לכם אולי להחליט על מי להמר.

דירוג - הדירוג של הטניסאים הישראלים פחות טוב, מן הסתם. דודי סלע מדורג 33 בעולם והוא הטניסאי הבכיר של ישראל. הראל לוי, שצפוי לשחק שני משחקי יחידים, מדורג 210 בעולם. אנדי רם, שישחק זוגות בשבת, מדורג 11 בעולם (בזוגות) ויוני ארליך, שחזר מפציעה, מדורג 91.

אצל הרוסים הטניסאי הבכיר הוא איגור אנדרייב שמדורג 24 בעולם. מי שעוד צפוי לשחק יחידים הוא יוז'ני (69 בעולם) ומראט סאפין (60). בזוגות ישחקו סאפין, שמדורג בקטגוריה הזו 168 בעולם יחד עם איגור קוניצין, שמדורג 71.

הופעה אחרונה - סלע בהופעתו האחרונה בדייויס ניצח את תומאס יוהאנסון בחמש מערכות כשפגש עם הנבחרת את שבדיה, הראל לוי ניצח באותו מעמד את אנדראס וינסיגוורה, גם כן בתום חמש מערכות דרמטיות. איגור אנדרייב ערך את הופעתו האחרונה עם הנבחרת בשנה שעברה, אז הפסיד לחואן מרטין דל פוטרו בחמש מערכות ויוז'ני ניצח השנה בסיבוב הראשון של הדייויס את ויקטור האנסקו בשלוש מערכות.

הערכה - למרות הנחיתות של נבחרת ישראל, אנו מעריכים כי היא תדע לנצל את העידוד ביד אליהו של הקהל כדי להשלים ניצחון דרמטי והיסטורי שיעלה אותה לחצי הגמר. ההימור: 1, יחס: 2.4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully