וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעי גמר גביע דייויס: בסימן שוויון

ללא רפאל נדאל, ספרד ירדה עם 1:1 בתום היום הראשון מול גרמניה. 1:1 גם בין צ'כיה, ללא סטפאנק, לארגנטינה

בזמן שכולנו מנסים להתאושש ולעכל את היום המושלם והמדהים של הראל לוי ודודי סלע, שעלו ל-0:2 ענק על רוסיה, התקיימו שלושה משחקים נוספים במסגרת רבע גמר גביע דייויס. המשחק המרתק מכולם נערך במרבלה שבספרד, שם מנסה מחזיקת גביע דייויס להתגבר על הגרמנים ועל חסרונו של רפאל נדאל. ישראל, אם תעבור את רוסיה, תפגוש את המנצחת במשחק הזה. בתום היום הראשון התוצאה היא 1:1.

ארגנטינה, שנכנעה לספרד בגמר של השנה שעברה, תנסה לשוב למעמד חצי הגמר כשתתארח אצל נבחרתה המפתיעה של צ'כיה וגם במפגש הזה התוצאה היא 1:1 בתום היום הראשון. משחק רבע הגמר האחרון יפגיש את ארצות הברית עם קרואטיה.

ספרד - גרמניה 1:1

הסיפור הגדול של נבחרת ספרד הוא דווקא שניים שלא יהיו שם. רפאל נדאל, שהחליט לפרוש מווימבלדון, עדיין מתאושש מכאבי הברכיים, והוא לא יטול חלק בנסיון של הספרדים להתגבר על הנבחרת הגרמנית. כמוהו, גם דויד פרר, שסובל ממתיחה בשריר, יחסר בשורות הספרדים.

בהיעדרם, אין ספק כי האיש המרכזי של אלופת גביע דייויס המכהנת יהיה פרננדו ורדסקו. המדורג תשיעי בעולם עבד קשה מאוד מול אנדראס בק. לאחר ניצחון 0:6 במערכה הראשונה, בק חזר ל-3:6, 6:7 והלחיץ את הספרדים. ורדסקו יצא מההלם וניצח בקלות 2:6, 1:6 כדי להעניק נקודה ראשונה למקומיים.

במשחק השני השיג פיליפ קולשרייבר את השוויון עבור גרמניה עם ניצחון חלק 3:6, 4:6, 4:6 על טומי רוברדו. ורדסקו אמור לשחק גם במשחק הזוגות כשאצל הגרמנים אמורים להופיע מישה זברב וניקולס קיפר.

זהו המפגש ה-15 בין הנבחרות (כשהמאזן עומד על 5:9 לטובת הגרמנים), שנפגשו ברבע הגמר אשתקד. ספרד, שניצחה בכל 15 משחקי הבית האחרונים שלה, מגיעה כפייבוריטית למפגש, על אף הפציעות.

קרואטיה - ארה"ב

גם המפגש הזה עומד בסימן פציעות של שחקנים מרכזיים. בארה"ב מדובר באנדי רודיק. אחרי שמשך את רוג'ר פדרר לגמר היסטורי בווימבלדון, החליט האמריקאי שלא לקחת חלק במשחקי הדייויס חרף פציעה בירך. מחליפו בשורות ארה"ב יהיה מארדי פיש, שמצטרף לג'יימס בלייק כשחקני היחידים. בזוגות, האחים בריאן הם פייבוריטים ברורים מול איבו קרלוביץ' ולוברו זובקו המקומיים.

גם בקרואטיה סובלים ממכת פציעות, אך היא כוללת את המחבטים 3 ו-4 של המדינה - מריו אנצ'יץ' ואיבן ליוביצ'יץ'. בהיעדרם, ינסו קרלוביץ' ומרין סיליץ' הבכירים להמשיך את המאזן ההיסטורי המוצלח נגד האמריקאים, שכולל שני נצחונות מתוך שני מפגשים. ארה"ב, מצידה, רוצה להעפיל לחצי גמר רביעי ברציפות. קל זה לא יהיה.

צ'כיה - ארגנטינה 1:1

ואיך אפשר בלי פציעות משמעותיות נוספות. נתחיל בנבחרת המארחת והמפתיעה של צ'כיה. ראדק סטפאנק, המחבט מספר 2 של הצ'כים, סובל מפציעה בברך עוד לפני טורניר ווימבלדון, ולא הופיע ביום הראשון של משחקי היחידים. גם הארגניטאים לא מגיעים בסגל מלא, והם ללא דויד נלבנדיאן.

חואן מונאקו, שהחליף את נלבנדיאן, הפסיד במשחק הראשון לתומאס ברדיץ' 6:4, 2:6, 2:6, 6:3, 6:2. במשחק השני, לא התקשה חואן מרטין דל פוטרו הענק להשיג את השוויון עבור ארגנטינה עם 1:6, 3:6, 3:6 תוך 103 דקות על איבו מינאר, המחליף של סטפאנק.

המפגש האחרון בין הנבחרות היה ב-2005, אז הביסה ארגנטינה 0:5 מוחץ. צ'כיה, שזכתה בגביע דייויס לפני 29, תנסה להמשיך את מסע הקסם שלה, שכלל ניצחון נאה על צרפת בסיבוב הראשון. עבור הארגנטינאים, ניצחון יסדר מפגש עם המנצחת בין ארה"ב וקרואטיה, כך שהאופטימיים שבשורות הנבחרת הדרום אמריקאית כבר יכולים להריח גמר נוסף, ואולי הזדמנות לצאת ממנו הפעם עם גביע ביד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully