וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: האולימפית כבר בחצי הגמר

9.7.2009 / 15:03

שחקניו של ארז אדלשטיין רחוקים ניצחון אחד ממדליה אחרי ניצחון 49:66 על גרמניה. רותבארט בלט עם 17 נק' ו-13 ריב'

הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורסל גברה היום (חמישי) על נבחרת גרמניה 49:66 במסגרת רבע גמר האוניברסיאדה, ותתמודד מחר בחצי גמר הטורניר מול המנצחת במשחק בין סרביה לטורקיה שייערך בהמשך היום. שחקניו של ארז אדלשטיין ממשיכים ביכולת הנפלאה שלהם מתחילת הטורניר ועדיין עומדים על מאזן נקי מהפסדים. הנבחרת תשוב בכל מקרה בתחילת השבוע לארץ, ואז יוחלט מי מהשחקנים יעבור לנבחרת הבוגרת, ומי ימשיך עם הנבחרת וייצג את ישראל במכביה. מחר תשחק הנבחרת בחצי הגמר, שם תפגוש את נבחרת סרביה המארחת, לאחר שזאת גברה 48:66 על טורקיה.

ישראל פתחה את המשחק טוב, אך הגרמנים לא נתנו לישראל לברוח כפי שעשתה בכל אחד מהמשחקים האחרונים, ובסוף הרבע הראשון יתרון 11:13 לישראל. יונס לישקה הגרמני ברבע שני מצוין הוביל את גרמניה עם ריצת 0:7 ליתרון שיא של שש נקודות, אך שלשות של יובל נעימי הורידו את ישראל ליתרון 28:29 במחצית. רבע שלישי מצוין של רוברט רותבארט ביחד עם נעימי נתן לישראל יתרון משמעותי בן עשר נקודות ובסוף הרבע 37:47. הרבע האחרון נפתח עם חמש נקודות ישראליות שגמרו את הסיפור ועד לסיום, הנסיונות הגרמניים לקאמבק נענו ביכולת טובה של ישראל ובסיום 49:66.

קלעו לישראל: רוברט רותבארט 17 ו-13 ריבאונדים, יובל נעימי 13, אלישי כדיר (8 ריבאונדים) וגל מקל 10 כל אחד, ניצן חנוכי 6, יוגב אוחיון ויוני ניר 4 כל אחד, דניאל גור אריה 2. אופיר פרחי שיחק ולא קלע. בלטו בשורות גרמניה: יונס לישקה 18, ניקולאי סימון 8.

* נבחרת העתודה, אותה מאמן אריאל בית הלחמי, הפסידה במשחק הבכורה בטורניר ההכנה במונסטה, איטליה, לנבחרת המקומית 82:79. מלבד הנבחרות, בטורניר משתתפות גם רוסיה וקרואטיה, אותה תפגוש מחר הנבחרת. קלעו לישראל: שון דניאל ואנטון שוטבין 17 כל אחד, יחזקאל סקורר 13, טמיר אריאלי 11, עמית שימחון 7, דניאל היידן 6, טל קרפלס 5, יותם שירן 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully