וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד תציע 35 מיליון יורו תמורת איברהימוביץ'

אלכס פרגוסון יפתח במו"מ עם אינטר, אך מוריניו כבר הזכיר שלא ישחרר אף שחקן החל ממחר. רונאלדיניו עובר דיאטה במילאן

אחרי שפיספסה את קארים בנזמה לטובת ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד עושה כל מאמץ לצרף את זלאטן איברהימוביץ' מאינטר ומוכנה לפתיחת משא ומתן לגביו. "המירור" מדווח כי השחקן, שסיים בשנה שעברה כמלך השערים של הליגה האיטלקית, מחוזר בצורה עיקשת על ידי אלופת אנגליה וסר אלכס פרגוסון מוכן לעסקה המוערכת בכ-35 מיליון יורו תמורת השבדי.

למרות הדיווחים באנגליה, באינטר טוענים שהשחקן יישאר בקבוצה בכל מקרה. האלופה האיטלקית התגברה כבר על הצעות גבוהות מצידה של ברצלונה עבור השחקן, מה גם שז'וזה מוריניו, מאמן הקבוצה, כבר הודיע כי אף שחקן לא ישוחרר לאחר תחילת משחקי קדם העונה שיחלו מחר.

אם הדיווחים מאנגליה אכן אמינים, פרגוסון יצטרך להציע לנראזורי סכום אדיר תוך שהוא עושה זאת ב-24 השעות הקרובות כדי לגבור על הדד-ליין שהצעיב מוריניו. במשך השבועות האחרונים דווח באיטליה כי בכל מקרה החלוץ צפוי להישאר בקבוצה.

מילאן לרונאלדיניו: תוריד ארבעה קילוגרמים

למילאן יש כבר ניסיון עם כדורגלנים שמנים. אחרי שרונאלדו הברזילאי נאלץ לעבור אצלה דיאטה שלא ממש עזרה לו., מי שנכנס לאותו משטר הוא רונאלדיניו, שהתבקש לקצץ במשקלו הקיץ. על פי הדיווח ב"קוריירה דלו ספורט", הרוסונרי ביקשו מהברזילאי להפחית ארבעה קילוגמרים מעתה ועד תחילת העונה באוגוסט.

כזכור, רונאלדיניו חזר לפעילות ביום שני לתחילת ההכנות שלב שלב קדם העונה במילאנו והוא עושה מאמצים בצורה אינטנסיבית לשוב לכושר. על פי אותו דיווח, לרונאלדיניו יש משקל עודף ולאונרדו, מאמן הקבוצה, יחד עם מאמן הכושר, דניאלה טוגנאצ'יני, הכינו לו תוכנית אימונים מיוחדת כדי להיות מוכן לפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully