וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: הרבאס הספרדי יגיע למבחנים

מנו הרבאס, 23, קפטן חטאפה ב', צפוי לנחות בשבת. הקשר הזמבי צ'יבוטה נחת, אבידור וגפני חתמו, אימון בכורה גם לבנאיני

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הקשר הספרדי מנו הרבאס צפוי להגיע מחר (שבת) למבחנים במכבי תל אביב, כך מאשרת הנהלת הקבוצה. הרבאס, 23, גדל באתלטיקו מדריד, שיחק בעבר בנבחרת הנערים והנוער של ספרד, ואילו כיום הוא משמש כקפטן של חטאפה ב'.

המגן רוני גפני, שסיכם את תנאיו בקבוצה לפני מספר שבועות, חתם אמש (חמישי) על חוזהו במועדון באופן רשמי והתאמן לראשונה עם חבריו החדשים לקבוצה. יחד איתו חתם גם יובל אבידור, שאת אימון הבכורה שלו בקרית שלום ערך כבר שלשום. כזכור, בתחילת השבוע אישר הבוס אלכס שניידר לראשי הקבוצה להחתים את השניים והיום הם הפכו רשמית לשחקני הקבוצה.

במקרה של אבידור העיסקה הייתה מעט מורכבת יותר שכן היו פרטים שהיה צורך לסגור אותם מול איזי שירצקי, הבעלים של הפועל קרית שמונה, ממנה הגיע אבידור.

גפני אמר: "התחלתי את הקריירה במכבי ואני מאוד שמח לחזור לקבוצת הנעורים שלי. מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת ושנעמוד בכל הציפיות והאתגרים שאנחנו מציבים לעצמנו. כמו שכולם יודעים, מכבי לא צריכה להגיד מה הם הציפיות והאתגרים כי כולם יודעים איזה מועדון גדול זה".

היו"ר אביב בושינסקי הוסיף: "אני שמח שרוני ויובל הגיעו אלינו ואני שמח שהגענו להבנות עם שניהם. גם הם, כמו יתר השחקנים הבכיר שלנו הבינו את המצב הכלכלי שהמועדון נמצא בו, שהעולם נמצא בו ושגם בעל הבית שלנו נמצא בו, והתפשרו בצורה יוצאת מן הכלל. מגיע כל הכבוד לשחקנים ולצוות המקצועי שהסכימו לקצץ בשכרם. אני מקווה שהקיצוצים יעזרו לנו להפנות משאבים כדי לחזק את המועדון ולסגור את נושא הרכש לעונה הבאה".

החלוץ הגנאי עמנואל בנאיני נחת אמש בישראל, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וגם הוא עורך אימון בכורה. בקבוצה הכחישו בתוקף את הפירסומים על כך שהבעלים אלכס שניידר כבר קבע את תקציב המועדון לעונה הבאה. בשלב זה אומרים בהנהלת הקבוצה כי הדברים קורים באופן איטי שכן שניידר מעורב לפרטי פרטים בכל עניין ודבר שקשור במועדון, מה שמקשה במעט על ראשי הקבוצה לקדם מהלכים של צירוף שחקני רכש נוספים לקבוצה.

ביום ראשון צפויה הנהלת הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי להודיע באופן סופי מי מבין הנבחנים והמושאלים יצורף לסגל לעונה הבאה ומי צפוי להיות משוחרר. בצוות המקצועי התרשמו מהקשר תומר תייר וקיים סיכוי גבוה כי הוא יצורף אף הוא, זאת בכפוף להשלמת המשא ומתן הכספי עם סוכנו.

כמו כן קשר סופרספורט יונייטד הדרום אפריקאית, נואה צ'יבוטה, נחת הלילה בארץ ויתחיל במבחנים במכבי תל אביב. סוכנו של השחקן הזמבי סיפר באתר מקומי כי צ'יבוטה יישאר לפחות שבוע. "נואה מאוד נרגש על ההזדמנות לשחק בישראל. הוא הצטיין בכדורגל המקומי בנבחרת הזמבית ומגיע לו הצ'אנס לשחק מעבר לים. מכבי תל אביב הוא מועדון גדול בישראל והם ישחקו בליגה האירופית, כך שאם נואה יחתום שם, הוא יקבל הזדמנות בטורנירים הגדולים של אירופה". אלא שסוכנו לא ממש מדייק ונראה שהוא לא עשה מספיק שיעורי בית לגבי העונה האחרונה של הצהובים בישראל.

הקשר מאור בוזגלו, שעבר לפני כשבועיים בהצלחה ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו בברצלונה, נחת אמש בישראל ויתחיל בתהליך שיקום. במכבי מעריכים שהקשר צפוי לשוב למגרשים בעוד כחצי שנה.

עדכון ראשון: 9.7, 13:27
עדכון אחרון: 10.7, 9:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully