וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה: ערוץ 1 נערך לשידורי המשחקים

את טקס הפתיחה ישדרו אורי לוי ורוגל נחום. הערוץ ישדר גם את אליפות העולם בשחייה רומא ואליפות העולם באתלטיקה

הערוץ הראשון ישדר בחודש הקרוב את משחקי המכביה ה-18 שתיפתח ב-13 ליולי וצפויה להיות הגדולה ביותר אי פעם, כשהשנה ישתתפו בה כ-7,000 ספורטאים מ-65 מדינות. בנוסף ישדר הערוץ את אליפות העולם בשחייה "רומא 2009" ואליפות העולם באתלטיקה קלה "ברלין 2009".

את מופע הפתיחה של המכביה תפתח תמונת אופניים ענקית, בהשתתפות למעלה מ-200 רוכבים על זוגות אופניים שיבצעו תרגילי ראווה. 7,000 הספורטאים שיצעדו אל תוך האצטדיון יהפכו לחלק מהמופע, אותו מביים ג'קי בכר ומפיק גד אורון. מופע הפתיחה של המכביה צפוי להיות מופע צעיר, תוסס ועכשווי בהשתתפות שירי מימון, שתחדש את שירה של עופרה חזה "חי", אברהם טל, בביצוע מיוחד ומפתיע לשירה של שושנה דמארי "ימין ושמאל", קובי אפללו ואיילה אינגדשט. את המופע ינחו גלית גיאת ומייקל הרפז.

ערוץ 1 ילווה את משחקי האולימפיאדה היהודית בשידורים ישירים וכן תקצירים של מיטב האירועים. השידורים יועברו גם בכוכבית 11 בסלולארי ובאתר רשות השידור. את טקס הפתיחה ישדרו אורי לוי ורוגל נחום, את טקס הנעילה בלטרון שיתקיים ב 23 ביולי ישדר אורי לוי. רוגל נחום יצטרף למאיר איינשטיין גם בשידורי האתלטיקה ב-14 ליולי, את שידור גמר הכדורסל ישדר עמית הורסקי והפרשן אלי סהר (גמר הכדורסל ייערך ב-22 ביולי), משה גרטל וערן גרומי ישדרו את מקצי השחייה ב-19-20 ליולי.
בין האורחים הבולטים הצפויים להגיע ניתן למצוא את השחיין האמריקאי ג’ייסון ליזאק, שזכה

במדליית זהב באולימפיאדה האחרונה עם נבחרת השחייה האמריקאית. אורח הכבוד של המשחקים הוא אגדת הכדורגל סר בובי צ’רלטון. בנוסף יגיעו ג'יימי מק'קורט, נשיאת קבוצת הבייסבול של הלוס אנג'לס דודג'רס, יהודית פולגאר, השחמטאית הטובה בעולם, שחקן הכדורת ג'וש סמול שאביו נהרג באסון הגשר ומגיע לכאן בכדי להמשיך את דרכו של אביו ועוד רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully