וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון "מעולם" לא חטף דאנק בפרצוף

"נייקי" החרימה קלטת בה שחקן קולג' מטביע על הראש של המלך. שון מריון בדרך לדאלאס, אנטוני פארקר יחתום בקליבלנד

חברת "נייקי" שומרת טוב טוב על המותגים שלה. מסתבר שכשלברון ג'יימס חוטף דאנק בפרצוף, מישהו בתאגיד הספורט האמריקאי לא מעוניין שנראה את זה. הפורוורד של קליבלנד קבאלירס מקיים באוהיו אקדמיית ספורט, ובאחד מאימוניו שיחק נגד ג'ורדן קרופורד, שחקן מכללת אקסבייר, וזה הטביע על הראש של המלך. כתב הספורט של CBS, גארי פריש, דיווח שנציג של חברת "נייקי" הגיע במהרה לאוניברסיטת אקרון, בה ג'יימס מתאמן, והחרים את צילומי הוידאו בהם "הושפל" המותג המצליח.

"נייקי מפעילה חנות כדורסל למען הצעירים במשך שנים ויש לה עמדה ברורה בנוגע לכיסוי התקשורתי של חנויות אלה", הגיבה החברה לאירוע, "לצערנו, בפעם הראשונה מזה ארבע שנים, שני עיתונאים לא כיבדו את המדיניות התקשורתית שלנו ועקבו אחרי לברון מעבר למותר".

דוברו של לברון לא הגיב לאירוע, וקרופורד, זה שגרם למהומה, ציין שההטבעה על לברון הייתה מתישהו ב-20 הדקות הראשונות של האימון, שארך כשעתיים. לברון, לדבריו, לא עשה מזה עניין. "רק שיחקנו", אמר קרופורד הצעיר, "וזה היה מרגש להיות איתו על אותו מגרש, ראיתי מה הוא עושה, ואני מבין למה הוא כל כך גדול".

שון מריון בדרך לדאלאס, פארקר לקאבס

טורונטו ראפטורס ודאלאס מאבריקס הסכימו ביניהן על עסקה הכוללת גם את ממפיס גריזליס ואורלנדו מג'יק, לפיה שון מריון, פורוורד הראפטורס, ישחק בעונה הבאה בדאלאס, ואילו הידו טורקוגלו יעבור לטורונטו. הטורקי ישחק בשנתיים הקרובות בטורונטו, והעברתו היא חלק מעסקת העברה שנרקמת בין ארבעת המועדונים, בה ייכללו קריס האמפריס, ג'רי סטקהאוס, דווין ג'ורג' ואנטוניו רייט מדאלאס וגרג באקנר מממפיס. סטקהאוס צפוי לעבור לממפיס בתוספת סכום כספי, בעוד שג'ורג' ורייט יעבור לטורנטו. האמפריס ובאקנר צפויים לנחות בדאלאס. מקור בדאלאס מסר כי המאבס נחושים לעת עתה להשאיר בסגל הקבוצה את ג'וש הווארד.

בתוך כך, אנטוני פארקר עזב את טורנטו וישחק בקליבלנד קבאלירס. פארקר, שחוזר בשבועות האחרונים על ידי ריאל מדריד, החליט להמשיך ב-NBA ויחתום כשחקן חופשי בקבוצה של לברון ג'יימס.

אנטוניו מקדייס, הפורוורד הוותיק של דטרויט פיסטונס, עוזב את הקבוצה וישחק בעונה הבאה בסן אנטוניו ספרס. מקדייס, שחקן חופשי, הגיע לסיכום עם הספרס ויחתום על חוזהו בימים הקרובים. פרטי העסקה נותרו חסויים, וההערכה היא שמקדייס ישתכר כ-5.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully