וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מיליונרים, אבל קצת פחות

הנהלת ה-NBA הודיעה לקבוצות על הקטנת תקרת השכר בשנה הבאה, במהלך שעשוי לשנות לחלוטין את שוק השחקנים

הנהלת ה-NBA שלחה הלילה (רביעי) בשורה מעניינת לקבוצות: מהקיץ הבא תקרת השכר צפויה לרדת לסכום המוערך בין 50.4 מיליון דולר ל-53.6 מיליון. מאחר שההכנסות של הקבוצות צפויות לרדת בכ-2.5 עד 5 אחוזים, תקרת השכר הנוכחית (58.68 מיליון דולר) עלולה לרדת ב-8 מיליון דולר, סכום משמעותי שעשוי לשנות את מפת שוק השחקנים החופשיים בקיץ הבא.

קבוצה כמו ניו יורק ניקס, לדוגמה, שבנתה על מסע קניות בקיץ הבא, עלולה לספוג מכה קשה, כשתקרת השכר שלה תהיה קטנה ב-10 מיליון דולר מהצפי לפני המשבר הכלכלי (למעלה מ-60 מיליון), ועשוי לטרוף את התוכניות שלה לצרף את לברון ג'יימס. כמו כן, שחקנים כמו דווין וויד או כריס בוש, שקיוו להפוך לשחקנים חופשיים בקיץ הבא, צפויים לגלות שעדיף להם להאריך את חוזיהם בקבוצותיהם הנוכחיות.

"זה פחד אמיתי", הגיב אחד המנהלים, בעוד אחר ציין כי "הפאניקה לקראת הקיץ הבא צפויה להתחיל כבר עכשיו".

ארטסט במחווה למלך הפופ

* משבר או לא משבר, טורונטו עומדת להאריך את חוזהו של אנדראה ברניאני, ותחתום עם האיטלקי על חוזה לחמש שנים תמורת 50 מיליון דולר.

"אנדראה עבד קשה מאוד על מנת לבסס את מעמדו כשחקן מהרמות הגבוהות ביותר בליגה", החמיא הג'נרל מנג'ר של טורונטו בריאן קולנג'לו לבחירה מספר 1 בדראפט 2006, שסיים את השנה שעברה עם ממוצעים של 15.4 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.24 חסימות.

אחרי צירופו של הידו טורקוגלו, נדמה שהראפטורס ממשיכים לעשות כל שביכולתם על מנת לחזק את השורות בתקווה לשכנע את את כריס בוש להישאר עמם.

* רון ארטסט, שחתם רשמית בשורות לוס אנג'לס לייקרס, הודיע כי ילבש את חולצה מספר 37 (בפעם החמישית שהוא מחליף ספרות בליגה), וזאת לזכרו של מייקל ג'קסון. ההסבר התמוה: האלבום "ת'רילר" שהה 37 בראש מכירות האלבומים ב-1982.

"זה חלום שהתגשם", אמר בחנופה ארטסט בן ה-29, "תמיד חלמתי להיות לייקר, וזה כבוד גדול עבורי לשתף פעולה עם שחקן כמו קובי בריאנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully