וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "הרזומה שלי לא נותן לנו יתרון"

מאמן בני יהודה דרוך לקראת המשחק נגד סימורג (חמישי, 19:00, ספורט 5) במוקדמות הליגה האירופית. אסי בלדוט בספק

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

בני יהודה לא מקלה ראש ביריבה שלה מחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר בספורט 5) בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, סימורג, ולמרות שהיא אוחזת ביתרון של 0:1, הקבוצה יודעת שהמשימה טרם הושלמה. הערב נערכה מסיבת עיתונאים בבלומפילד, בה דיבר גיא לוזון, מאמן הקבוצה, על ההיערכות שלו ושל קבוצתו להתמודדות.

"גם למשחק הקודם מוכנים ונהיה מוכנים גם לזה הקרוב", אמר לוזון בפתיחת מסיבת העיתונאים. "יתרון של 0:1 זה לא משהו ממש משמעותי במפעל אירופי, אבל דרך החשיבה שלי היא לא שלילית. אני לא חושב מה יקרה אם לא נעפיל, אלא חושב בצורה חיובית ועל ניצחון נוסף".

לוזון, שחווה הצלחות עם מכבי פתח תקוה בגביע אופ"א, הוסיף: "הרזומה שלי והעובדה שאימנתי שתי קבוצות בשלב הבתים של גביע אופ"א לא נותנים לנו שום יתרון. יש לנו שחקנים מספיק מוכשרים, חזקים ובעלי אופי כדי לעשות העבודה. בסימורג לא הייתי לבד, גם השחקנים היו שם והם ראו והבינו כמה זה קשה". על המשמעויות במקרה של ניצחון, הוסיף לוזון: "צריך להישאר צנועים ולעבור קודם את היריבה הנוכחית לפני שמפנטזים על הבתים. אין ספק שהריגוש אחרי ניצחון באירופה הוא גדול יותר, אבל חוץ מזה ההכנות הן בדיוק כמו לפני כל משחק אחר".

הקפטן אסי בלדוט ערך אימון כשנכון לעכשיו נראה שמצב ברכו השתפר והוא צפוי לשחק. בכל מקרה ההחלטה הסופית תתקבל מחר, כאשר הקבוצה תערוך אימון שחרור קל בבוקר ולאחריו תתכנס לארוחת צהריים משותפת ומנוחה בבית מלון בתל אביב. במידה והוא לא יהיה כשיר, משה ביטון יהיה זה שיחליפו בהרכב הפותח. בלדוט עצמו אמר במסיבת העיתונאים: "אני מקווה שאוכל לשחק. לא כל יום אנחנו במפעל אירופי ולכן אעשה כל מאמץ לשחק. בכל מקרה ובכל הרכב נעשה הכל כדי לנצח ולשמח את האוהדים שלנו".

בני יהודה, הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, מהראן ראדי, לירוי צעירי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט (משה ביטון), אלירן עטר.

פוקורה: "גם אם יש רק אחוז אחד מאלף, נעשה את המיטב"

גם בסימורג נערכים למשחק החשוב, ולמרות הנחיתות על הנייר, לא מרימים שם ידיים. שוער סימורג, ראוף מחדייב, אמר לעיתונאים המקומיים לפני ההמראה לישראל: "מדובר באותו אתגר שעמד מולנו בשבוע שעבר. אנחנו חייבים להאמין בעצמנו ולעשות הכל על מנת לעבור". הקפטן, אלכסנדר מליגין, שאמר דברים מזלזלים כלפי היריבה הישראלית לפני המשחק הראשון, נשמע אחרת: "לא ציפינו ללחץ כזה מהתקשורת כמו שהיה אחרי ההפסד. אני מקווה שניתן את התשובה במגרש".

המאמן האזרי, רומן פוקורה, דיבר האופטימיות במסיבת העיתונאים, ואמר: "ראיתי כבר במשחק הראשון שבני יהודה היא קבוצה חזקה ומאורגנת. יש להם שוער טוב, הגנה טובה וגם משחק ההתקפה שלהם היה טוב. לא יכולתי לזהות אפילו שום נקודת תורפה בקבוצה".

על הסיכויים של קבוצתו לעקוץ, אמר: "ברור שבני יהודה היא הפייבוריטית לגבי המשחק מחר ובכלל לגבי ההתמודדות, אבל מבחינתנו, גם אם יש רק אחוז אחד מתוך אלף לעבור, אנחנו נעשה את המיטב בשביל לנסות ולהפוך את התוצאה. אנחנו בסך הכל קבוצה חדשה. התחלנו את האימונים לעונה הזו רק לפני כ-20 יום. הצטרפו אלינו מספר שחקנים חדשים, כך שהקבוצה לא מספיק מאומנת ולא לגמרי מוכנה, אבל נעשה את המקסימום גם מחר".

מי שעשוי לפתוח בהרכב במדי הקבוצה האזרית הוא רוסלן הנצ'וק, קשר-חלוץ אוקראיני שחתם בסימורג רק יומיים לפני המשחק הראשוון ולכן לא שותף.

ההרכב המשוער: ראוף מחדייב, יורי בוליצ'ב, אלכסנדר מליגין, סרגיי סוקולוב, קחאבר צ'חטיאני, גנדי סולוניצי'ן, מיכאיל מחבילדזה, רומן אחלקאצי, דוד בולקבדזה, רוסלן הנצ'וק (סרגיי ארטיוח), ניקולאי פטרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully