וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר יעקב זכה בכסף באליפות אירופה לנוער

יעקב, שהתחרה בדגם הלייזר רדיאל סיים את השיוט האחרון במקום השביעי והגיע למקום השני. כעת ימשיך לאליפות העולם

פחות משנה אחרי שזכה בתואר הכפול אלוף אירופה ואלוף העולם בדגם הלייזר 4.7, שחר יעקב הוכתר היום (רביעי) כסגן אלוף אירופה בדגם המתקדם לייזר רדיאל. מחר הוא ייצג את ישראל על הפודיום בקופנהגן. יעקב, שייט דגל הייזר ממועדון השייט בשדות ים, הוביל את התחרות בראשיתה, אך שלשום הידרדר למקום השלישי. הבוקר, בשיוט קשה וסיזיפי בו זכה במקום השביעי כשהוא מסיים את התחרות כולה במקום השני אחרי השייט היווני, הוא הבטיח את המדליה.

אליפות אירופה לנוער היא תחרות גדולה בה משתתפים לא פחות מ-280 שייטים. מאמנו של יעקב הוא מאמן תחום הלייזר במועדון השייט שדות ים, ארז אליהו, שהתלווה אליו לתחרות. מנכ"ל המועדון, גילי אמיר, אמר היום: "שחר הוא הדוגמא המובהקת לפתגם 'מים שקטים חודרים עמוק'. הוא בחור רציני ושקט שעובד בצורה אינטנסיבית ולא מוותר לעצמו. הוא מכוון מטרה ולאורך כל שנת האימונים הוא ראה לפניו את הרגע הזה – והוא הצליח. כולנו, המאמנים והשייטים, גאים בו מאוד. הוא ההוכחה שההתמדה משתלמת. אני נזהר מלנבא את העתיד, אבל ההישגים האחרונים שלו בשייט מעודדים מאוד לקראת אולימפיאדת לונדון. הוא אוהב לנצח ואני מאמין שהוא לא יעצור כאן".

בעוד כשבועיים ימשיך יעקב לאליפות העולם בלייזר רדיאל שתיערך ביפן. הצלחותיו האחרונות מחזקות את מקומו בסגל העתודה לקראת אולימפיאדת לונדון 2012. עוד באליפות השתתף הוד בן חורין, אלוף ישראל בלייזר רדיאל לנוער, וסיים במקום ה-24. אחותו, סופה בן חורין, אלופת ישראל בדגם הלייזר רדיאל לבוגרות ולנוער, סיימה את התחרות במקום ה-22.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully