וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור: "שמח שהחלום הופך למציאות"

אלכס שניידר אישר את החתמת החלוץ, שהספיק לערוך את אימון הבכורה במכבי ת"א. המו"מ עם לירן שטראובר עדיין תקוע

יותם רונן

צפו באימון הבכורה של אבידור בקרית שלום
צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

החלוץ יובל אבידור ערך הערב (רביעי) את אימון הבכורה שלו במכבי תל אביב, לאחר שהתקבל אישור ביטוח מיוחד. אמש אישר הבעלים של הצהובים אלכס שניידר את החתמתו של אבידור, והערב פגש לראשונה את חבריו החדשים בקרית שלום. לפני האימון, אבידור עבר בדיקה רפואית אחרונה אצל רופא המועדון וקיבל אישור להתאמן בקבוצה.

"אני מאוד מתרגש ושמח להגיע למועדון מפואר כמו מכבי תל אביב", אמר אבידור לוואלה! ספורט לפני פתיחת האימון. אבידור, שצפוי לשחק כאשר על גבו יתנוסס המספר 10, הוסיף: "אני מחכה כבר לשים את החולצה ולעשות את האימון הראשון. אני לא מרגיש שהמספר מחייב, השחקן עושה את המספר ולא המספר את השחקן.

"כמובן שזה סוג של הגשמת חלום להגיע למועדון גדול כמו מכבי", המשיך השחקן. "כל אחד חולם להגיע למועדון כזה. אני שמח שהחלום הופך למציאות ואני כבר מחכה לאימון הראשון".

אבידור התייחס לדיבורים על כך שקרית שלום הפכה בשנים האחרונות לבתי קברות לחלוצים ואמר: "אני יכול להגיד שהשנה יש שינוי במכבי תל אביב, בכל המערכת ואני מקווה מאוד שהשינוי הזה יחול לא רק עליי אלא גם על שאר החלוצים. אני מקווה מאוד שיהיה יותר טוב במועדון".

החלוץ אף שלח מסר קצר לאוהדי הקבוצה: "אני שמח להגיע למועדון עם הקהל הכי גדול בארץ ומקווה לשמח אותם לאורך העונה".

בנוסף לאבידור, אישר שניידר גם את צירופו של המגן רוני גפני שצפוי לחתום באופן רשמי בימים הקרובים ולהצטרף גם הוא לאימוני הקבוצה. נכון לעכשיו לא מאשר שניידר את חוזהו של השוער לירן שטראובר, כשבשלב זה מתנגד שניידר הן לגובה השכר אותו דורש השוער, שמוערך בסביבות 140 אלף דולר, והן לגבי אורך החוזה. בעוד ששניידר מאשר חוזה לשנתיים, מעוניין שטראובר בחוזה לשלוש עונות.

עדכון ראשון: 8/7 16:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully