וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נגד רואן במוקדמות היורוקאפ

8.7.2009 / 14:04

הקבוצה מהבירה תתמודד במפגש כפול עם הצרפתים. אם תנצח תעלה, אם לא תשחק ביורוצ'אלנג'. גודס: "הגרלה קשה"

הפועל ירושלים הוגרלה היום להתמודדות כפולה נגד רואן, שסיימה את העונה האחרונה במקום החמישי במוקדמות שלב מוקדמות היורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו במסגרת האירופאית. אם ירושלים תנצח במפגש הכפול היא תעלה לשלב הבתים, אם תפסיד, תנשור למפעל היורוצ'אלנג'. המשחק הראשון ייערך ב-20.10 בחוץ והגומלין יתקיים בישראל שבוע לאחר מכן.

כאמור, במידה וירושלים לא תחלוף על פניה של רואו, הרי שהיא תשולב בשלב הבתים של מפעל היורוצ'אלנג' בבית אחד עם בי. סי. קייב האוקראינית, קרבאנוס הקפריסאית, אותה מאמן הישראלי עדי אזולאי, ו-KK זאגרב, בית הנחשב לאחד הקשים ביותר במפעל.

"זו הגרלה קשה, רואן קבוצה טובה עם מסורת, קבוצה ששיחקה ביורוליג לפני כמה שנים, יש להם זרים ברמה גבוהה" התייחס מאמן ירושלים, גיא גודס, להגרלה וליריבה, "שיחקנו את המשחק השני בירושלים גם בשנה שעברה וזה לא עזר לנו, אין הבדל בין בית לחוץ. קאזאן הייתה קבוצה יותר טובה מרואן, מבחינת סגל שחקנים לפחות. אני לא יודע מה יבנה אצלנו, זו רק ההתחלה. זה מועדון עם מסורת. יהיה לא פשוט, אין ספק".

רואן: הדהימה לפני שנתיים את צרפת

"זו תהיה הפעם הראשונה שלנו בישראל", אמר בתגובה להגרלה ג'נרל מנג'ר רואן ולנטין קאבלייה, "ואנחנו יודעים שיש לירושלים קבוצה וקהל מצוינים. זו תהיה התמודדות קשה".

רואן כאמור סיימה את העונה החולפת במקום החמישי בצרפת, כשהיא מודחת בשלב רבע גמר הפלייאוף הצרפתי מול האלופה היוצאת נאנסי. רק לפני שנתיים הדהימה את צרפת עם זכייה באליפות, ועונה לאחר מכן השתתפה ביורוליג, אך הפגינה יכולת חלשה מאוד.

בעונה החולפת השתתפה הקבוצה ממרכז צרפת בשלב הבתים של היורוקאפ, וסיימה במקום האחרון את בית א', עם ניצחון בודד מול חמישה הפסדים. מאמן הקבוצה זו העונה החמישית יהיה ז'אן דניס שולה הצרפתי, שהיה זה שהביא לרואן את האליפות השנייה בתולדותיה בעונת 2006/7.

פנים מוכרות ברואן יהיו של אוצ'ה נסונוו, שחקנה של הפועל גליל עליון לשעבר, שחתם במרץ האחרון על חוזה לעונה נוספת בקבוצה. הקבוצה במגעים עם מספר שחקנים לקראת העונה הבאה אך מי שכבר הצטרף לשורותיה הוא הגארד בוגר פלורידה סטייט משנת 2008, רלף מימס. הקבוצה החתימה השבוע את דיוויד נואל, המצטיין של הליגה הפיליפינית בעונה האחרונה ובנוסף סיכמה על הצטרפותם של סולימן דיבאטה ופיליפ אמאגו. אולמה הביתי של רואן הוא האולם על שמו של אנדרה ושריס והוא מונה כ-3,000 מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully